[ot] [dlugie] uwaga na trolla

From: Raf256 <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.medycyna
Subject: [ot] [dlugie] uwaga na trolla
Date: Sat, 13 Oct 2001 00:42:15 +0000 (UTC)

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in
news:3BC76F68.4BB59B40@poczta.onet.pl:

>> Użytkownik Dariusz <d...@p...onet.pl> w
[ciach brednie chorego na umyśle dariusza]

dla nowego grupowicza który (jak zrozumiałem z poprzedniego wątku) wdał się
niechcąco w dyskusje z 'arcy-błaznem usenetu' czyli 'jackiem vel dariuszem'
- jacek (ten drugi :) ma racje, nie przejmuj się wymysłami dariusza...
pozatym zacytuje jeszcze raz tekst informujacy kim jest dariusz-jacek-
ekspert-arcybłazen :

> [...]
> na listach typu pl.soc.seks, pl.misc.paranauki, i posluguje sie nickiem
> Jasmine. Expert raz wyslal pytanie dotyczace wycieczki, podajac jej
> e-mail, w domenie free.polbox.pl, jako adres kontaktowy. Potem ona sama
> zmieniala adresy, korzystajac z kont kki.net.pl, poczta.onet.pl, i
> zmieniajac sam username. Zarowno lokalizacja, jak i osobowosc tej osoby
> wybitnie nie pasuja do Experta.
>
> 2. Historia.
>
> Wedlug danych DoJ i DoD, pierwsze wzmianki dotyczace Experta pochodza z
> roku 1993. Wtedy to pojawia sie nastepujacy artykul (prosze ew. recznie
dsdev/old/uu-gna/adm
> [...]
> zrodel niezaleznych sugeruja, iz byl on studentem POLSL, lecz jest
> prawdopodobne, iz w 1993 CTO US hostowalo konta studentow innych
> wydzialow lub nawet sasiedniej uczelni.
>
> Potem slad odnajduje sie 10/08/1994, kiedy wysyla na
> bionet.journals.note i bionet.general call for papers dla conajmniej
> absurdalnych badan nad iloscia nowotworow u ludzi w zaleznosci od znaku
> zodiaku. Co ciekawe, CFP napisany jest poprawnym angielskim,
> najprawdopodobniej nie przez Experta lecz przez trzy inne, tajemnicze
> postaci podpisujace sie pod tym tekstem:
t/journals/note/9408
> .newsm (Owe tajemnicze osoby to Brodziak A., Kaszuba D., Romanowski W.,
> oraz Rys M.)
>
> Nastepnie, 26/08/1994, Expert wysyla na trzy grupy z hierarhii
> comp.cad.* absurdalny multipost nawolujacy do wysylania... adresow
> swoich stron domowych. W podpisie ma "G.E.M. University".
> http://sigda.acm.org/Archives/NewsGroupArchives/comp
.cad.synthesis/Aug19