Re: KONIEC DYSKUSJI Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu

Data: 2001-10-13 11:39:14
Temat: Re: KONIEC DYSKUSJI Re: Nie jest znane Uzależnienie od Internetu
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

Krystyna napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Jako "uzależniona" od D.O. ;) , pozwolę sobie zauwazyć, że w tej dyskusji
> mówicie o dwóch różnych rzeczach, dlatego obaj macie częœciowo rację.

Dziekuje i caluje raczki i mam nadzieje ze sie poprawisz i napiszesz ze
mam 100% racje.

> Moim skromnym zdaniem trudno oskarżać internet, jako narzędzie poznawania
> wszelkich informacji, za czynnik prowadzšcy do uzależnienia.
Dokladnie.

> Natomiast taki patologiczny efekt, szczególnie u bardzo młodych ludzi, mogš
> wywoływać GRY KOMPUTEROWE wymuszajšce na użytkowniku maksymalnš koncentrację
> umysłowš i dalsze tego konsekwencje.

Ale poniewaz gry komputerowe maja malo, albo wcale wspolnego z
internetem,
dziekuje za przyznanie mi 100% racji.

btw.
do gier komputerowych niepotrzebny jest komputer : vide konsule Sega,
Playstation

z powazaniem
Jacek

nie ma to jak kobiety
zamiast pisac dziesiatki postow jak Piotr, wystarczy raz a skutecznie ;)