owocowo-warzywne stworki

1. Data: 2008-04-17 07:36:09

Temat: owocowo-warzywne stworki
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale co
zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Ewa

2. Data: 2008-04-17 09:32:54

Temat: Re: owocowo-warzywne stworki
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP pisze:
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale co
> zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Zobacz:
http://www.communities.qld.gov.au/family/eatwell/ima
ges/fruitman.jpg

--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2008-04-17 09:34:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP pisze:
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale co
> zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

I to:
http://iamnotagoodartist.com/wp-content/uploads/2007
/10/fruitman.jpg
--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-04-17 09:45:50

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

EwaP pisze:
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale co
> zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

I na konied=c:
http://www.ellenrixford.com/graphics/AssemblageGraph
ics/Vegetarianwebpix.jpg

--
pozdr. Jerzy

5. Data: 2008-04-17 10:10:02

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> http://www.communities.qld.gov.au/family/eatwell/ima
ges/fruitman.jpg

Dziękuję za inspiracje - muszę się dowiedzieć, czy "płaskorzeźby" też
wchodzą w grę.

Pozdrawiam,

Ewa

6. Data: 2008-04-17 12:37:45

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EwaP" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki, ale
> co zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

Oczy może z ziaren czarnego pieprzu?

7. Data: 2008-04-17 15:46:30

Od: "Prof.A.Nacja" <p...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

EwaP wrote:
> Moje dziecko ma zrobić ludziki/zwierzątka z owoców i warzyw.
> Czy macie pomysł, z czego zrobić nóżki (można zastosować wykałaczki,
> ale co zrobić, żeby nie były widoczne), oczy?

fasola szparagowa, a dokladnie to bym wepchnela wykalaczke w fasole
albo marchew czy pietruszka odpowiednio przycieta

WSPÓŁCZUJĘ MU...
Sos gorgonzola do pizzy - jak zrobić?
Kuchnia rosyjska,wschodnia - gdzie znależć przepisy?
Wok na kuchni ceramicznej - czy ma to sens
Re: dobra co fpjerdalamy????