paczki w Krakał on TV

1. Data: 2001-02-22 10:47:35

Temat: paczki w Krakał on TV
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądaliście wczoraj w telewizorni test 10 krakowskich cukierni?
Test przeprowadzał Robert Makłowicz, Piotr Bikont i jeszcze 1 gostek,
którego nie zapamiętałem
Ogólna konkluzja - praktycznie wszystkie pączki były "smaczne inaczej" a
w zasadzie to chyba były pączki pastewne :)

sadyl

1. Data: 2001-02-22 10:59:41

Temat: Re: paczki w Krakał on TV
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał...
> [...]
> Ogólna konkluzja - praktycznie wszystkie pączki były "smaczne inaczej" a
> w zasadzie to chyba były pączki pastewne :)

Ja tam nie wierzę w takie testy! Każdy ma swój smak!
Ileż to się pojawiło postów na temat niedobrego Bliklego - a mi te ciastka
smakują... hmm... no szarlotka to moja jest lepsza... Ale eklery po prostu
mniam... A wiecie że dzisiaj u Bliklego nic prócz pączków się nie kupi?
Podobnie przed świętami - nie ma ciastek są tylko różne świąteczne placki...
Jednak wielu ludziom to smakuje...
I to jest ostatni post na jakiś czas - zabieram się za robotę - będę robiła
pączki w/g przepisu http://www.kuchnia.com.pl/DiD/paczki-chrust.html#wan
dowe
Pączki Mamy Wandy z super serwisu Dany... (ciekawe co w przepisie zmienię i
jak mi to wyjdzie)...
Mam nadzieję, że nie będą pastewne tylko pyszne...
A potem jeszcze faworki i już na wieczór prażoki... (to w ramach gorącej
kolacji)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl