paluszki krabowe

1. Data: 2004-02-20 13:00:52

Temat: Re: paluszki krabowe
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości
news:c14vip$j97$1@achot.icm.edu.pl...

> z mielonego miesa roznych gatunkow ryb
> wiku

a od czego są takie różowe - farbki dosypują?

Basia

1. Data: 2004-02-20 14:05:23

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> mam cos takiego jak te paluszki krabowe

1.paluszki w cieście naleśnikowym na ostro ( do ciasta dodaję papryki,
pieprzu itp)
smażyć na oleju na złoty kolor
2. paluszki w cieście z sera białego patrz wątek parówki w cieście, ostatnio
robiłam, zabrakło mi parówek, a miałam paluszki to spróbowałam i wyszło
niezłe do tego czatnej pomidorowo-paprykowy lub inny jak kto woli (czatneja
robię sama )w ostateczności keczup
3.paluszki krabowe zalewane sosem "tabasco" (podobno , tak mi podany kiedyś
ten przepis)
w szklanej misie (najlepiej w kształcie walca) układamy najpierw por
pokrojony w półkrążki, potem cząstki mandarynek lub półplasterki pomarańczy,
na to paluszki nie muszą być rozmrożone, ja kroję je na pół i to wszystko
zalewam sosem
sos: miksujemy majonez ok. 200 ml,3 łyżki wódki,3 łyżki musztardy,3 łyżki
koncentratu pomidorowego, łyżeczka pikantnego sosu chili (lub parę kropel
sosu tabasco), 3 łyżki śmietany

pozdrawiam Julita

1. Data: 2004-02-20 14:05:55

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrob Sushi - mniam!
> Krolewna Fiona je robi takie dobre.... :)
> Rozmazylem sie :)
> Wracam do pracy, bo sie odchudzam i na sama mysl o Sushi Krolewny, moj
> zoladek sie zaczal glosno o nie dopominac! :(( Ale sie nie dam!
> Musze shudnac conajmniej o 3kg do konca marca - takie mam postanowienie
> - a co!

Ups!
Jakie chudnac?

Zaplanowalam na dzisiaj tajskie (a w zasadzie kurczecie) piersi z
baklazanikami...
Schudnac proponuje przez zwiekszona dawke gimnastyki i basenu :p

BTW: Ostatnie sushi z surowym tunczykiem faktycznie bylo PYCHA!
(minister ds. aprowizacji spisuje sie na medal!!!)

Fiona

1. Data: 2004-02-20 17:45:35

Od: "Ania L.\(Arilyn\)" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze...

Praktycznie sie nie udzielam ( na wszelki wypadek powiem dzien dobry bo nie
pamietam czy kiedykolwiek cos pisalam:-D) ale duuuuuuuzzzzo czytam w tym
wypadku jednak musze napisac moja wersje:

-) paluszki krabowe
-) ogorek zielony (pokrojone w kostke)
-) makaron sojowy (podgotowany i pokrojony oczywiscie:-P)
-) kukurydza
-) koperek
-) majonez ze smietana i pieprzem do smaku

Kiedys jadlam wersje zamiast ogorka brokuly w "kwiatki male" ale mz ogorek
lepszy.
Ania L. (Arilyn)

1. Data: 2004-02-21 08:44:18

Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciuros" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> mam cos takiego jak te paluszki krabowe (uzywam tylko do zup chinskich) i
> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote gości a chciałbym zrobić coś nowego i dobrego).
> z góry dziękuję za pomoc
Ja robię je na ciepło. Każdy paluszek doprawiam małą ilością chilli i
smaruję czystą oliwą. Owijam małym kawałkiem folii alu i na grill. Wystarczy
5 minut piec. Podaję z cytryną.

--
mangha
"Wait," he says... ... do I look like a waiter?

1. Data: 2004-02-22 14:11:20

Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepyszna, lekka, wiosenna salatka z paluszków z kraba :
paluszki pokroic
ogórek swiezy w kosteczke
papryka czerwona w kosteczke
kukurydza
duuuzo koperku swiezego
majonez
Mniam......
Beatka

1. Data: 2004-03-12 14:37:57

Od: "Franko" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paluszki krabowe
Kiełki sojowe (sparzyć)
Avokado
Koperek
Majonez
(pieprz, sól, itp... oczywiście do smaku :-))) )

a co ze zsiadłego mleka?
cholesterol a wątróbka
Re: Coś pysznego z wątróbeczki?
kto zna przepis