gdzie (wawa) jest hurtownia (ze sprzedażą detaliczną) przypraw kuchni indyjskiej

1. Data: 2004-02-20 12:19:23

Temat: gdzie (wawa) jest hurtownia (ze sprzedażą detaliczną) przypraw kuchni indyjskiej
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Oczywiście chodzi mi o znalezienie miejsca, w którym
przyprawy nie są takie drogie jak w delikatesach :).
pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
barbarella

1. Data: 2004-02-20 12:21:12

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:

> Jak w temacie. Oczywiście chodzi mi o znalezienie miejsca, w którym
> przyprawy nie są takie drogie jak w delikatesach :).
> pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

nie wiem jakie konkretnie cie interesuja, ale bogaty asortyment przypraw
(arabskich, tureckich, indyjskich) znajdziesz w samirze obok baru (na
tylach biblioteki narodowej)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-02-20 12:37:12

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wiku" dziękuję Ci, ale tam są kosmiczne ceny.
Indyjskie przyprawy tak naprawdę są bardzo tanie (w dużo droższej Wlk.
Brytanii kupowałam je taniej). Szkoda, że nie ma w Polsce "większej
mniejszości" hinduskiej :).
Aha, nie wiem czy już polecałam, ale dobre (prawdziwe indyjskie curry) jest
do kupienia w Leader Price w torebkach (pakowane w Polsce) kosztuje ok 50
gr. :)
Skład przyprawy jest dobry tylko proporcje się troszkę zmieniają w
zależności od serii (czasem ostrzejsze lub mniej :).
pozdrawiam i dziękuję
barbarella

1. Data: 2004-02-20 12:48:40

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella wrote:

> "wiku" dziękuję Ci, ale tam są kosmiczne ceny.

kosmiczne to chyba przesada, ale rzeczywiscie nie jest tanio jak w
indiach - za to dobre jakosciow
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-02-20 12:53:33

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie kosmiczne :), niestety.
Wydaje mi się, że troszkę taniej jest w knajpie obok (też mają sklep) - nie
pamiętam nazwy (Trypolis?) (jest bliżej alej i jest to napewno knajpa
libijska - właściciel jest Libijczykiem).
pozdrawiam
barbarella

paluszki krabowe
a co ze zsiadłego mleka?