pamiętasz redart tę hustawkę..?

1. Data: 2010-04-13 13:47:00

Temat: pamiętasz redart tę hustawkę..?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

już jej nie ma.

http://tiny.pl/hgkcp
http://tiny.pl/hgkc4
http://tiny.pl/hgkcn
http://tiny.pl/hgkcj

2. Data: 2010-04-13 13:54:34

Temat: Re: pamiętasz redart tę hustawkę..?
Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:97oefe62lykj.dlg@trenerowa.karma...
> już jej nie ma.
>
> http://tiny.pl/hgkcp
> http://tiny.pl/hgkc4
> http://tiny.pl/hgkcn
> http://tiny.pl/hgkcj

samolot ściął ? ...

3. Data: 2010-04-13 13:56:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-kwiecień-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> samolot ściął ? ...

co chwila warczą mi nad głową, całkiem możliwe..

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

4. Data: 2010-04-13 14:20:01

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> już jej nie ma.
>
> http://tiny.pl/hgkcp
> http://tiny.pl/hgkc4
> http://tiny.pl/hgkcn
> http://tiny.pl/hgkcj

Nie lubisz się z sąsiadami, czy cuś?

Ewa

5. Data: 2010-04-13 14:25:02

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie lubisz się z sąsiadami, czy cuś?
Raczej wystąpiło nieporozumienie na linii trenr-korniki. Rozbiło się
u niuanse prawne dot. własności. Trenr oddal kornikom huśtawkę
na zasadzie tzw. służebności celem swobodnego przebywania,
korniki zaś zrozumiały ową swobodę jako swobodę do zamieszkiwania,
w tym wydrążenia sobie własnych mieszkań.

6. Data: 2010-04-13 14:35:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>>> http://tiny.pl/hgkc4
>>> http://tiny.pl/hgkcn

> [...]
> korniki zaś zrozumiały ową swobodę jako swobodę do zamieszkiwania,
> w tym wydrążenia sobie własnych mieszkań.

Trzeba przyznać, że korniki potrafią niezwykle szybko egzekwować swoje
prawa.

Ewa

7. Data: 2010-04-13 15:18:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-13 16:20, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Zwykła zgnilizna.

Qra
--
[...]

8. Data: 2010-04-13 15:32:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba przyznać, że korniki potrafią niezwykle szybko egzekwować swoje
> prawa.
>
> Ewa

To raczej termity były:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-04-13 15:57:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wróciliście wszyscy,

jak się cieszę!

MK

PS. To ta, którą w tym roku starannie zbrązowiłeś?

10. Data: 2010-04-13 16:29:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-kwiecień-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Nie lubisz się z sąsiadami, czy cuś?

porąbałem na opał, bo się z dziećmi pokłóciłem.
mam nerwy napięte ostatnio.

Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
== Komunikat dla Ludnosci Tubylczej ==
Nightfall over Poland
Co najbardziej nas przeraża w katastrofie samolotu z prezydentem