para wodna.........

1. Data: 2003-04-23 14:54:20

Temat: Re: para wodna.........
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-23 14:56, Użytkownik skoniu napisał:
> . Ale bez

> Można sobie dać radę ale po co katować ręce detergentami ?
> Te ściereczki są rewelacyjne do różnych rzeczy, ja np. czyszczę nimi
> klawiaturę, obudowę komputera oraz upaskudzony klosz od lampy wiszącej w
> kuchni z kuchenką gazową.
> Sprzedają te "cudowne ściereczki" z mikrowłókien różne firmy w tym
> supermarkety.
> Pozdrawiam Kasia.

Chyba mowimy o dwoch roznych scieraczkach. Ty chyba piszesz o
jednorazowych, i te rowniez uzywam sa super!
Ale tu chyba chodzilo o jedna sciereczke wielokrotnego uzytku, ktora
piepiera sie tylko szarym mydlem i dalej jest swierza do nastepnego
sprzatania.

1. Data: 2003-04-23 16:11:35

Od: "Iris" <i...@t...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

skoniu <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

Kasiu, w ktorej firmie kupilas to urzadzenie? W Mango,
Modenie czy w jeszcze innej? Wiem, ze ich oczyszczacze
roznia sie wymiarami, cisnieniem, no i cena.

Iris

1. Data: 2003-09-23 14:00:10

Od: marita <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Tak jest czyściki firmy "RAYPATH" rewelacja.Nie tylko w domu
,kuchni ale również do czyszczenia samochodu.Wspaniałe jesli wracamy z
pieskiem ze spaceru w deszczowy dzień i nasze zwierzątko brzydko
pachnie-umoczmy ściereczkę w zimnej wodzie, a później wytrzyjmy do
sucha- i brzydkie zapachy poszły precz.Rewelacja

--
TMK

Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl