parapetowa lista prezentów

1. Data: 2003-07-01 14:06:01

Temat: parapetowa lista prezentów
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem da się chyba upchnąć w tematyce grupy... Odwieczne
pytanie: co kupić z okazji parapetówy? Co byście chcieli dostać?
Czego byście zdecydowanie nie chcieli? :)

Pozdrawiam
Hanka w nastroju ankieterskim
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-07-01 14:14:33

Temat: Re: parapetowa lista prezentów
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> wrote:

> pytanie: co kupić z okazji parapetówy? Co byście chcieli dostać?

Koooooooooooooooooooooottttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a! ;)

> Hanka w nastroju ankieterskim

sal tendencyjny :)

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-07-01 14:16:37

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w
wiadomości news:0t3f019733i24c0n3e8%sal@virgin.gazeta.pl...
> [...] Koooooooooooooooooooooottttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
a!
;)

Powiedz tylko, kiedy :) (jak ostatnio sprawdzałam, było 11
małych, puchatych sztuk w jednym miejscu :( )
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-07-01 15:47:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 1 Jul 2003 16:06:01 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> Problem da się chyba upchnąć w tematyce grupy... Odwieczne
> pytanie: co kupić z okazji parapetówy? Co byście chcieli dostać?
> Czego byście zdecydowanie nie chcieli? :)

Z parapetówami to wszystko zależy, czyje mieszkanie. Jak młoda
para "na dorobku", to w zasadzie ucieszą się ze wszystkiego (oczywiście
modulo przypadnięcie do gustu, czyli dyskretnie można się wywiedzieć,
czy kieliszki kolorowe, czy szkło zwyklejsze itp.). Jak parapetuje ktoś
bardziej zaopatrzony w dobra, to kłopotliwiej - wtedy można rozważać
jakieś rośliny doniczkowe, wazony, zegary, obrazy. Z AGD bym uważała, bo
to o tyle kłopotliwe, że lubi się psuć, a do gwarancji trzeba paragonik
z ceną ;-)

Z prezentów bezpretensjonalnych:
- dobry gatunkowo obrus w lubianym kolorze (albo neutralnym) plus ew.
serwertki
- stojaczek na wino plus butelka (zakładając, że gospodarze pijają, bo
inaczej to wiadomo)
- taca do serów z pokrywą (dostaliśmy, wprawdzie nie z okazji
parapetówy, ale prezent parapetowy)
- wesołe kubeczki (np. z kruffkami ;-))
- komplet mich do sałatek (tego zawsze na imprezach brakuje)
- stolnica z wałkiem
- solidna, drewniana decha do krojenia plus noże
- komplet(-y) pościeli
- zestaw ręczników
- naczynie na świece pływające plus świeczki
- świecznik tradycyjny plus świeczki.

Najbezpieczniej zrobić wywiadzik, ale to wiesz :-)

A co ja bym chciała[1]? Ikeowy komplet talerzy (ciemnoszary albo
granat) i komplementarny zestaw do kawy, dechę do krojenia, zmywarkę i
kilka metrów zielonych kafelków, najchętniej z położeniem na ścianie
;-)

Czego bym nie chciała - złoconych sztućców, talerzy na 12 osób,
wazy do zupy, obrazów i zegarów ze skóry ;-)

[1] Oczywiście parapetówę mam za sobą, żeby nie było ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-07-02 07:38:03

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 1 Jul 2003 16:06:01 +0200, Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> pisze:

>Problem da się chyba upchnąć w tematyce grupy... Odwieczne
>pytanie: co kupić z okazji parapetówy? Co byście chcieli dostać?
>Czego byście zdecydowanie nie chcieli? :)

Jak to co? Tego, czego gospodarze nie mają. Mają już akcesoria
kominkowe? A jakiś porządny grill. żeby był ładny, trwały i nie za
15 zł. Mają już kosiarkę do trawy? A piłę? No i temat rzeka: meble
ogrodowe. A oże taką kanapę - huśtawkę? Parasol na taras (duuuży).

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-07-02 07:58:15

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <g...@n...ma.maila> napisał w
wiadomości news:6o25gv45gmsoacr0np5217c3oedbrqrp2b@4ax.com...
> [...]
> kosiarkę do trawy? A piłę? No i temat rzeka: meble
> ogrodowe. A oże taką kanapę - huśtawkę? Parasol na taras

Kurczę, właśnie stworzyłeś solidną, acz niepełną listę rzeczy,
których zdecydowanie _nie_ chciałabym dostać. No, może poza piłą
:) (a jeszcze lepiej - siekierą; taki malutki, poręczny
fiskarsik, mmm... :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-07-02 08:03:54

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska pisze w news:bdu3b2$rld$1@atlantis.news.tpi.pl

> Kurczę, właśnie stworzyłeś solidną, acz niepełną listę rzeczy,
> których zdecydowanie _nie_ chciałabym dostać.

I ja, i ja. :-)))
A może tak potrzebujący zrobiliby listę rzeczy, których pilnie
potrzebują do nowego lokum? My jeszcze nie robiliśmy parapetówki,
ale od znajomych już dostaliśmy kosz na śmieci, kratki do zlewu,
szczotkę do WC, zmiotkę, taboret i patelnię z przykrywką. :-D
Wszystko to było nam bardzo potrzebne. Potrzebnych jest jeszcze
mnóstwo drobiazgów, ale jak się je zbierze do kupy, to się
okazuje, że dają sporą sumkę, która rozłożona na znajomych nie
bardzo ich obciąża. I wszyscy zadowoleni. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-07-02 09:35:56

Od: Andrzej Garapich <g...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 2 Jul 2003 09:58:15 +0200, Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> pisze:

> [...]
>których zdecydowanie _nie_ chciałabym dostać. No, może poza piłą
>:) (a jeszcze lepiej - siekierą; taki malutki, poręczny

Toż to oczywiste, że to lista prezentow _nie kobiecych_.
Co kobietę obchodzi, czym się kosi trawnik, czym piłuje
drewno do kominka i takie tam bzdety :-)

1. Data: 2003-07-02 09:36:42

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Jul 2003 16:06:01 +0200 I had a dream that Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:
>Problem da się chyba upchnąć w tematyce grupy... Odwieczne
>pytanie: co kupić z okazji parapetówy? Co byście chcieli dostać?
>Czego byście zdecydowanie nie chcieli? :)

Jak nie masz co kupić, to kup choćby kwiatka pokojowego :)
A ja nie chciałbym dostać... czajnika, czy innego badziewia, które
już mam, poza tym wszystko OK. Jakoś mało wybredny jestem.

1. Data: 2003-07-02 09:39:36

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...] Jak nie masz co kupić, to kup choćby kwiatka pokojowego
:)

A nie, ja tak bardziej ogólnie [1].

> A ja nie chciałbym dostać... czajnika, czy innego badziewia,
> które już mam, poza tym wszystko OK. Jakoś mało wybredny
jestem.

Szczęściarz :)

Pozdrawiam
Hanka

[1] No dobra. Potrzebowałam pretekstu, żeby ogłosić, że nie chcę
kanapy - huśtawki :)))
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Szafy wnekowe
bateria na fotokomorke
koszty budowy domów wg projektów z Archon+
"Dom w macierzankach" z Archon+
Programy dla biur nieruchomości.