odkażanie lodówki

1. Data: 2003-07-02 06:39:59

Temat: odkażanie lodówki
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat chyba wałkowany był, bo nie sądzę, żeby nie był. :-) Ale
udało mi się znaleźć tylko o wywabianiu zapachu z lodówki... A
mnie chodzi o coś innego. Dostaliśmy od znajomych starą lodówkę
(bo na nową jeszcze trzeba zapracować :-)) i przydałoby się ją
czymś odkazić. Co polecacie?

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-07-02 19:44:37

Temat: Re: odkażanie lodówki
Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja swoja lodowke, po przejeciu od wlasciciela (lodowka ma 27 lat)
wyszorowalam po prostu cifem i szorstka gabka, niektore elementy
szczoteczka. Oprocz tego zmienilam uszczelke, bo stara byla dosc
"nieapetyczna" :)

pozdrawiam, Jagaa

Użytkownik "Scalamanca" <s...@N...wp.pl> napisał w
wiadomości news:20030702083834.738C.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl...

1. Data: 2003-07-02 23:06:44

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:20030702083834.738C.SCALAMANCA@NIESPODZIANKA.wp
.pl tako rzecze
Scalamanca

> Dostaliśmy od znajomych starą lodówkę
> (bo na nową jeszcze trzeba zapracować :-)) i przydałoby się ją
> czymś odkazić. Co polecacie?
Po umyciu jakimś detergentem, można przetrzeć wnętrze szmatką zanurzoną
w rozcieńczonym roztworze Cloroxu czy Ace.

--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

1. Data: 2003-07-03 07:35:32

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel pisze w news:bdvs92.3vvp4qd.1@to.robota.cypla.jest

> Po umyciu jakimś detergentem, można przetrzeć wnętrze szmatką zanurzoną
> w rozcieńczonym roztworze Cloroxu czy Ace.

Czyli tak jak robiłam do tej pory po rozmrażaniu. :-)
Dzięki za odpowiedzi. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

parapetowa lista prezentów
Szafy wnekowe
bateria na fotokomorke
koszty budowy domów wg projektów z Archon+
"Dom w macierzankach" z Archon+