okna w Warszawie

1. Data: 2003-07-02 08:54:38

Temat: okna w Warszawie
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Warszawy ma dobre doświadczenia z wymianą okien? Interesują
mnie zarówno drewniane jak i PCV solidne, ale bez specjalnych bajerów.
Będę wdzięczny za radę jakiego wykonawcę i typ okna wybrać.
Piotr

1. Data: 2003-07-02 09:14:50

Temat: Re: okna w Warszawie
Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon wrote:
> [...]
> mnie zarówno drewniane jak i PCV solidne, ale bez specjalnych bajerów.
> Będę wdzięczny za radę jakiego wykonawcę i typ okna wybrać.

Witam imiennika ;-),
zacytuję siebie z przed paru dni:
"Niedawno wymieniała mi firma Dalmont z Otwocka (obsługują Warszawę i
okolice). Nie była to oferta najtańsza, ale stwierdziliśmy, że to za poważna
sprawa, aby ryzykować z najtańszymi firmami, które mają lokal z jednym
biurkiem i za chwilę może ich nie być.
Z usług tej firmy (wymiana drzwi i okien) jesteśmy zadowoleni.
Namiary:
Otwock Żeromskiego 118 tel. 788 61 38"

PS.
Przed napisaniem pytania wypada poczytać parę dni grupę lub popatrzeć w
archiwum...

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-07-02 09:30:30

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kosela wrote:
> Przed napisaniem pytania wypada poczytać parę dni grupę lub popatrzeć w archiwum
Tak zrobiłem.
Piotr

1. Data: 2003-07-02 10:11:13

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Fonon wrote:
> Tak zrobiłem.

I to się chwali :-)
Ale faktycznie odpowiedzi jak na lekarstwo :-( Może tym razem?

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

odkażanie lodówki
parapetowa lista prezentów
Szafy wnekowe
bateria na fotokomorke
koszty budowy domów wg projektów z Archon+