pasta jajeczna...kto pamieta ? :)

1. Data: 2003-06-18 16:05:00

Temat: pasta jajeczna...kto pamieta ? :)
Od: "p@blo" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kto z Was pamieta jak dawniej na stolowkach, koloniach itp dawano nam taka
zolta paste jajeczna ???
Czy ktos wie jak sie robi taki specjal ?
Pozdrawiam
Pawel

1. Data: 2003-06-18 16:36:23

Temat: Re: pasta jajeczna...kto pamieta ? :)
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to tak
potzrebujesz
jajek szczypiorku majonezu pieprzu i soli -> wersja standardowa
ale u mnie na obozach oddaje sei jeszcze kukurydze, ogorka kiszonego, czasem
groszek z puszki, albo pokrojone pieczatrki, natke pietruszki
Ilosc wedle uznania
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-06-18 17:10:21

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2003 18:05:00 +0200, Waćpanna lub Waćpan p@blo, w
wiadomości <bcq2pc$156$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Witam
> Kto z Was pamieta jak dawniej na stolowkach, koloniach itp dawano nam taka
> zolta paste jajeczna ???
> Czy ktos wie jak sie robi taki specjal ?

Ja niekoniecznie taki specjał przygotowuję, bo na obozy nie jeździłam. Ale
do pasty trzy jajka, jedna cebula drobniutko, sol pieprz i musztarda. I to
jest pyszne. W wersji alternatywnej majonez.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana

Czy ja jeszcze umiem obsługiwać 40tude?
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

1. Data: 2003-06-22 11:33:17

Od: "rzepa15" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie podobnie, tylko zamiast majonezu maslo, jest super poki nie trafi
do lodowki bo potem trudno rozsmarowac.
Marcin

pysznosci...
Zatrudnie managera restauracji (SPAM)