patelnia Berghoff

1. Data: 2007-04-20 06:07:17

Temat: patelnia Berghoff
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
właśnie od wczoraj jestem szczęścliwą posiadaczką garnków Berghoff (model
Cosmo). Zobaczymy czy to faktycznie będzie szczęście ;)
Jednak czytałam wiele opini, że patelnie tej firmy są niespecjalne, tzn, że
nie można na nich usmażyć np schabowego, że nadają się bardziej do duszenie
niż do smażenia. Czy tak naprawdę jest, do czego w takim bądź razie jej
używacie, co wychodzi wam na tych patelniach najlepiej?
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2007-04-20 13:23:17

Temat: Re: patelnia Berghoff
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "syla" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niż do smażenia. Czy tak naprawdę jest, do czego w takim bądź razie jej
> używacie, co wychodzi wam na tych patelniach najlepiej?

Duszenie faktycznie jest lepsze niż smażenie. O ile nie obsmażasz przed
duszeniem...

Osobiście głównie używam tej patelni do smażenia konfitur, dżemów itd.

DJD

3. Data: 2007-04-21 15:02:32

Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez sie zastanawiam nad tymi garkami... jedna z moich wątpliwosci jest to ze
sa metalowe uchwyty a ja jednak wolę takie ktore sie nie nagrzewają....
zawszew domu takie były... i nie wyobrazam sobie innych :(
z kolei jak juz takie gerghoff ma to znów jest termometr w pokrywie ktorego
nie chcę... bo ponoc szybko padają

Daj znac jak sie garnki spisują

Pozdrawiam Magda

4. Data: 2007-04-23 06:03:22

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawszew domu takie były... i nie wyobrazam sobie innych :(
> z kolei jak juz takie gerghoff ma to znów jest termometr w pokrywie

faktycznie, uchwyty po bokach się nagrzewają, od pokrywki nie , ale za to, w
tym modelu przynajmniej mogę pokrywkę zaczepić o ucho i nie muszę szukać
miejsca na odłożenie jej. Pozatym, tak jak tam radzono, ugotowałam zmieniaki
prawie bez wody, piszę prawie, bo wlałam na dno jakieś pół szklanki, i po
zagotowaniu zmiejszyłam gaz na najmniejszy. Bałam sie, że się coś przypali,
albo nieugotuje, ale ziemniaki miały się super. Następnym razem nie dam
wcale wody, tylko zostawie tą co jest z płukania, zobaczymy. Patelni jeszcze
nie używałam. Jak po 4 dniach użytkowania to jest wszystko ok.
Ja też nie chciałam mieć termostatów ani szklanych pokrywek, dlatego wybór
padł właśnei na ten model, pozatym wydaje mi się, ze jest najzgrabniejszy.

5. Data: 2007-04-23 10:15:36

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sa metalowe uchwyty a ja jednak wolę takie ktore sie nie nagrzewają....
> zawszew domu takie były... i nie wyobrazam sobie innych :(

Zamieńmy się :) Ja mam z plastikowymi uchwytami i marzę o metalowych, coby
garnek bez obaw wrzucac do pieca.

DJD

Kiełbaski pod gwiazdami
do Magdaleny Bassett - makaron?