frytki

1. Data: 2007-04-19 16:25:45

Temat: frytki
Od: "Mariusz Kłosiński" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto lubi frytki?

2. Data: 2007-04-19 19:05:15

Temat: Re: frytki
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja UWIELBIAM ale staram się nie jesć ich za dużo bo sa niezdrowe
Piekę je na sposób belgijski tzn (niezbędna frytkownica)
kroję je bardzo grubo tak 1.5 cm na 1,5 cm no moze 1x 1 cm
nastepnie gotuje je w oleju o temperaturze 110 stopni przez 10 minut
nstepnie wyjmuje z oleju i podgrzewam olej do temperatury 180 stopni i
zanurzam je na 5 minut
No i to wszystko wychodza rewelacyjne
Polecam
Życze smacznego

3. Data: 2007-04-19 20:05:15

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f08egf$l6j$1@news.onet.pl...

> [...]
> nastepnie gotuje je w oleju o temperaturze 110 stopni przez 10 minut
> nstepnie wyjmuje z oleju i podgrzewam olej do temperatury 180 stopni i

Może tak zrobisz
Te frytki przez 20min trzymaj w goracej wodzie lekko slonej ok 63 stC
Pozniej w oleju jak piszesz 110 i 180 ale odpowiednio 5min, po wyjeciu
odczekaj chwile az ostgna i do 180stC do zlotego koloru.
Gwarantuje ze Mc`Donalds sie chowa

pozdarwiam

PabloGT

4. Data: 2007-04-20 14:06:35

Od: "Norbi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Panowie i Panie prawdziwe FRYTY smazy sie 2 razy !
skórka chrupiaca i srodek mieciutki jak bananki :)

Szkoda tylko ze nie zdowe sątakie :(

Ide na kawe
na razie

"PabloGT" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> Pozniej w oleju jak piszesz 110 i 180 ale odpowiednio 5min, po wyjeciu
> odczekaj chwile az ostgna i do 180stC do zlotego koloru.

Zapiekanka? :)
Krupnik Litewski
hej:
czy to się uda - kolacja rocznicowa