perfumy masumi

1. Data: 2005-12-18 01:39:43

Temat: Re: perfumy masumi
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: napisał(a):
> Przyznam, ze nigdy nie bylam w Sephorze, ale czy to nie jest jakas
> amerykanska siec?

Francuska.
Ale Opium jest dostępne w wielu sklepach (sama nie lubię, ale moja Mama
swego czasu przepadała i czasem wraca, stąd zwróciłam uwagę...).

--
Pozdrówki,
Aneczka

1. Data: 2005-12-18 22:00:15

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze EW..

> Dzięki Nixe, powiedz jeszcze, czy uważasz, że ten zapach jest
> ładny, bo nie mogę się zdecydować, sama właściwie nie wiem, jaki
> zapach lubię, nie znam się na tym. A może coś innego ?

Mnie sie on bardzo podoba, generalnie lubie zapachy orientalne i w tym
stylu. Ale to zdecydowanie zapach na wieczor, niekoniecznie na codzien.

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-12-18 22:07:19

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dnv8t4$hno$1@news.onet.pl

> Tak! I co, podobal Ci sie ten zapach?

Nie bardzo.
Ale ja po prostu nie przepadam za takimi.

> Przyznam, ze nigdy nie bylam w Sephorze, ale czy to nie jest jakas
> amerykanska siec?

Raczej fhancuska ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-18 22:07:52

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:do0s9p$t2t$3@inews.gazeta.pl>
Kruszyzna <k...@g...pl> pisze:

> Ale które? Jest kilka rodzajów i każdy ma inny zapach.

Poważnie? Ja znamy tylko jedno (jedne?) "Masumi",

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-18 23:39:04

Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Nixe..

> Poważnie? Ja znamy tylko jedno (jedne?) "Masumi",

Tez gdzies chyba widzialam inne, ale nie pomne.
W kazdym razie, najpopularniejsze to te takie brazowo/zlote i o to
pewnie zalozycielka watku pytala :)

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-12-20 19:44:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 18 grudnia 2005 23:07
użytkownik Nixe, sącząc kawkę, wyklepał:

> Poważnie? Ja znamy tylko jedno (jedne?) "Masumi",

Poważnie :) Sama miałam dwa: Masumi złote i Masumi takie, hmm,
morsko-niebieskie. Jedne były bardzo wieczorowe, nasycone, mocne, a drugie
lekkie, rześkie, świeże, czyli takie, których nie lubię. Widziałam jeszcze
różowe i jakieś jeszcze.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-12-22 21:28:13

Od: "EW" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lekkie, rześkie, świeże, czyli takie, których nie lubię. Widziałam jeszcze

to co widziałam to pewnie to te złote Masumi.
Kochane dziewczyny, diękuję Wam za odpowiedzi.
Ewa

grzywka a okrągła twarz
Avene
Income for life