allegro- prośba o weryfikacje aukcji

1. Data: 2005-12-15 08:31:42

Temat: allegro- prośba o weryfikacje aukcji
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kupowałyście u użytkowniczki olivie? Chodzi konkretnie o tą aukcję:

efka

1. Data: 2005-12-15 08:40:34

Temat: Re: allegro- prośba o weryfikacje aukcji
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kupowałyście u użytkowniczki olivie? Chodzi konkretnie o tą aukcję:

odstraszaja mnie negatywy i neutrale.
poszukaj w archiwum bylo o polecanych sprzedawcach ,moze ktos bedzie
mial euphorie.
p.

1. Data: 2005-12-15 09:11:16

Temat: Re: allegro- pro?ba o weryfikacje aukcji
Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> odstraszaja mnie negatywy i neutrale.
> poszukaj w archiwum bylo o polecanych sprzedawcach ,moze ktos bedzie
> mial euphorie.
> p.

Sprawdzam i sprawdzam, ale każdy z polecanych ma negatywy i zastrzeżenia
co oryginalności :/ Może zdecyduje się kupic w bezcłówce :/
efka

1. Data: 2005-12-15 10:22:49

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A bedziesz w sklepie bezcłowym? Gdzie dokładnie? Może byś mi cos zobaczyła?
Chodzi mi o cenę Gucci Woman (taka kwadratowa butelka) ?

Dziekuje

mumu

1. Data: 2005-12-15 12:49:49

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy kupowałyście u użytkowniczki olivie? Chodzi konkretnie o tą aukcję:
> efka

jesli chodzi konkretnie o euphorie, to kup.
stosunkowo nowy zapach, popularny tez nie za bardzo. Nie podrabiany jeszcze.

--
Margaret

1. Data: 2005-12-15 20:10:29

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

efka <e...@i...pl> pisze:

> Czy kupowałyście u użytkowniczki olivie? Chodzi konkretnie o tą
> aukcję: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77217194

Myślę, że to oryginał, bo cena za 30 ml nie jest podejrzanie niska.
Powiedziałabym wręcz, że to dość przeciętna cena za taką pojemność.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-12-16 17:04:37

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Myślę, że to oryginał, bo cena za 30 ml nie jest podejrzanie niska.
> Powiedziałabym wręcz, że to dość przeciętna cena za taką pojemność.

Tez mi się wydaje. Tymbardziej nie chcialabym kupic podróbki w takiej
cenie ;) A dzis w Sephorze widzialam Euphorie w zestawach z gratisem 15
ml, czyli polowa tego co kupujesz, do tego ozdobne pudeleczko.
Zachorowalam :-))) I w zasadzie to też mi pasuje :)))
efka co jej nadgarstek tak paccccchhhhnie...

Maszynka do golenia
kenzo jungle elephant
[ OT ] Gdzie sie podzial Z.Boczek?
Jubiler we Wrocławiu