physiogel - podrażnienie skóry

1. Data: 2006-04-30 12:09:14

Temat: physiogel - podrażnienie skóry
Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pewien problem:
na moją bardzo wysuszoną skórę uzywałem krem Nivea, efekty były
mizerne, więc kupiłem sobie Physiogel, który wydawał się brdzo dobry,
lecz po ok 7 dnich uzywania, na twarzy zaczeły mi się robić jakieś
miejscowe zaczerwienienia skóry, które są wysuszone do tego stopnia,
że skóra się łuszczy, a podczas nakładania kremu, odczuwam pieczenie
skóry,

wie ktoś może dlczego mi tak się dzieje, skoro Physiogel, jest do
skóry wrażliwej i alergicznej?
jak możecie to polećcie mi jakiś krem do skóry suchej, bo jak dotąd to
mogę używać tylko Nivea, używałem już kilku, ale skutki były jak przy
Physiogelu,

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-05-03 07:50:53

Temat: Re: physiogel - podrażnienie skóry
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> [...]
> jak możecie to polećcie mi jakiś krem do skóry suchej, bo jak dotąd to
> mogę używać tylko Nivea, używałem już kilku, ale skutki były jak przy

Uzywalam Physiogelu i mialam takie same objawy jak ty. Na skore rak
dzialal calkiem niezle, ale twarz musialam sobie darowac.
To, ze krem jest przeznaczony do skory wrazliwej i alergicznej nie
ozancza, ze ciebie nie uczuli. Kazdy zawiera jakies skladniki na ktore
ty mozesz zle reagowac. Musisz sam testowac co bedzie dla ciebie
odpowiednie.
Kiedys polecano tutaj krem Biodermy Atoderm PP (dostepny w aptekach).
Duza tuba, mozna stosowac na cale cialo. Dla mnie jest odpowiedni. Ja
jeszcze uzywam kosmetyki ADERMA z serii Exomega (tez w aptece).
Pozdrawiam,

Agnes

Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?
Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Szampon Dercos prrzeciw wypadaniu włosów
Paznokcie po akrylu.+ Wycinanie skórek.
wzorki na paznokcie