piec gazowy dwufunkcyjny co i cwu

1. Data: 2002-10-28 12:17:24

Temat: piec gazowy dwufunkcyjny co i cwu
Od: "zubu" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ma ktos doswiadczenia z takim sprzetem?
w niedlugim czasie musze taki kupic i zastanawiam sie jaki.
jakies uwagi co do funkcjonalnosci, producenci - kazda sugestia bedzie
przydatna

pozdrawiam
Y.

1. Data: 2002-10-28 21:56:33

Temat: Re: piec gazowy dwufunkcyjny co i cwu
Od: "Emka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zubu" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> w niedlugim czasie musze taki kupic i zastanawiam sie jaki.
> jakies uwagi co do funkcjonalnosci, producenci - kazda sugestia bedzie

Jeśli jesteś hobbystą i lubisz odwiedziny serwisantów - montuj śmiało TERMET
:)
Ogólnie nie jest aż tak źle, ale przez rok użytkowania "panowie "
przychodzili już parę razy. Łudzę się nadzieją, że np. Vailant byłby lepszy,
chociaż odrobinę droższy.

Pozdrowienia
i trzymaj się "ciepło" :)

emka

1. Data: 2002-10-29 06:41:16

Od: "mikel" <m...@p...fj> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki masz piec i co się w nim psuło. Ja mam MiniMaxa na razie bez problemów.
Pozdrawiam
Marek

projektowanie wnetrz / remonty
prośba o poradę