pieczeń z mięsa mielonego (kurze i (lub) wieprzowe - Jak ?

1. Data: 2003-06-03 12:18:47

Temat: pieczeń z mięsa mielonego (kurze i (lub) wieprzowe - Jak ?
Od: "Marcin" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję pomocy, codziennie żona mi robi kanapki do pracy. Kupuje
oczywiście wędlinę w sklepie. Tylko jest taki problem, co by nie kupic to ma
to jednakowy smak. Mam już tego dość. Mam dostęp do mielonego mięsa kurzego
( kurzęcego - jak niektórzy mówią) po 3,5 złocisza za kg oraz do wiejskiej
wieprzowiny. Podrzućcie może jakiś przepis na jakąś pieczeń z takiego
mięska, coby można było sobie kanapeczki zrobić. Może być też przepis na coś
do smarowanie na chleb z tego mięska.

Z góry dziękuję
Marcin M

1. Data: 2003-06-03 13:15:59

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wieprzowiny. Podrzućcie może jakiś przepis na jakąś pieczeń z takiego
> mięska, coby można było sobie kanapeczki zrobić. Może być też przepis na

to wystarczy kawałek takiej wieprzowinki (szyneczka, poledwiczka,
karkoweczka nawet boczuś) w przyprawy na 24 h i do piekarnika
Ja sole, pieprze (pieprz ziolowy), paprykuje, vegetuje, czosnkuje,
majerankuje. Pieke w naczyniu zaroodpornym.

Mam jeszcze fajny przepis na takie cos do kanapek z boczku i piersi kurczaka
ale to mam w domciu i jutro moge podac.

Beata

1. Data: 2003-06-05 07:13:20

Od: "Marcin" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> majerankuje. Pieke w naczyniu zaroodpornym.
>
> Mam jeszcze fajny przepis na takie cos do kanapek z boczku i piersi

Będę bardzo wdzięczny :)

1. Data: 2003-06-05 08:01:44

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> kurczaka

> Będę bardzo wdzięczny :)

dzis wieczorem go wklepie

1. Data: 2003-06-05 14:35:53

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

70 dag boczku
30 dag piersi kurczaka
1 smietana 18%
1 jajko
2 zabki czosnku
2 lyzeczki vegety
pieprz
majeranek
2 lyzeczki kminku mielonego

Mieso zmielic, dodac do niego wszystkie skladniki i dobrze wymieszac.
Powinno miec konsystencje jak kotlety mielone, jak jest zadsze dodac bulki
tartej.
Wlozyc do lodowki na 12 godzin. formowac z tego takie roladki, obtoczyc w
bulce i piec okolo godziny. Ja do srodka wkladam sliwki w occie.

1. Data: 2003-06-06 03:58:00

Od: "Marcin" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wlozyc do lodowki na 12 godzin. formowac z tego takie roladki, obtoczyc w
> bulce i piec okolo godziny. Ja do srodka wkladam sliwki w occie.

dziękuję bardzo. po najbliższej wizycie w ubojni drobiu biorę sie za
pichenie :)))

1. Data: 2003-06-06 15:00:10

Od: "Beata Księżyk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> dziękuję bardzo. po najbliższej wizycie w ubojni drobiu biorę sie za
> pichenie :)))

zycze smacznego :-))

dlaczego trzeba czekac? (pierdulka)
Pytanie - co zrobić żeby galaretka nie spłynęła
Moja ulubiona kawa - pyt. do kolegow zza Odry
brak pomysłu-co na obiad?
A może lody?