pierogi z podrami czyli z czym?

1. Data: 2015-01-23 21:46:26

Temat: pierogi z podrami czyli z czym?
Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dotąd robiłem dwa razy pierogi z podrobami i nie jestem zadowolony
z wyniku. Otóż ugotowałem żołądki i serca drobiowe, dodając marchew,
cebulę, pietruszkę, seler, lubczyk, liść laurowy, ziele, majeranek, sól,
pieprz. Za każdym razem farsz wychodził lekko słodkawy - wydaje mi się,
że to serca dają taki posmak, bo marchewki wcale nie bylo zbyt dużo.

No i do sedna - czym dla Was są podroby - ewentualnie jakieś sugestie, co
do samego farszu poprosiłbym. Z czego konkretnie robicie i jakiś zgrubny
opis - jeśli przygotowanie wymaga jakichś czarów.

Z góry dzięki i pozdrawiam.

2. Data: 2015-01-24 12:44:07

Temat: Re: pierogi z podrami czyli z czym?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podroby nie są zbyt zdrowe, mają więcej holesterolu niż zwykłe mięso i
niezdrowe są na tarczycę itd.
Ugotuj na tym żurek zamiast męczyć się z pierogami.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

3. Data: 2015-01-25 00:55:35

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-23 o 21:46, tomjas pisze:
> [...]
> do samego farszu poprosiłbym. Z czego konkretnie robicie i jakiś zgrubny
> opis - jeśli przygotowanie wymaga jakichś czarów.

pierogi z podrobami, ty jesteś jebnięty?

4. Data: 2015-01-25 10:01:29

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z żołądkami i sercami nigdy nie jadłam - z podrobowych pierogów znam z doświadczenia
pierogi z płuckami. Moja mama czasem robiła, pyszne były. Wypytam się o jej sposób
przygotowywania farszu.

Ania

5. Data: 2015-01-25 11:59:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwanos i...@6...pl ...

> pierogi z podrobami, ty jesteś jebnięty?

A Ty niewychowany?

6. Data: 2015-01-26 20:20:00

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jan 2015 01:01:29 -0800 (PST), czeremcha wrote:
> Z żołądkami i sercami nigdy nie jadłam - z podrobowych pierogów znam z
doświadczenia pierogi z płuckami. Moja mama czasem robiła, pyszne były. Wypytam się o
jej sposób przygotowywania farszu.

No to czekam...:)

7. Data: 2015-01-26 20:21:30

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jan 2015 12:44:07 +0100, Stokrotka wrote:
> Podroby nie są zbyt zdrowe, mają więcej holesterolu niż zwykłe mięso i
> niezdrowe są na tarczycę itd.
> Ugotuj na tym żurek zamiast męczyć się z pierogami.

Znaczy co - mam ugotować na tym (czyli podrobach) żurek i bedzie wtedy
miał mniej cholesterolu?

8. Data: 2015-01-26 21:49:42

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Podroby nie są zbyt zdrowe, mają więcej holesterolu niż zwykłe mięso i
> niezdrowe są na tarczycę itd.
> Ugotuj na tym żurek zamiast męczyć się z pierogami.

No to po co jesz te pierogi z podrobami? Widać prziecież wyraźnie jak bardzo
ci szkodą, pierdolnięta kretynko....

9. Data: 2015-01-27 12:41:31

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy co - mam ugotować na tym (czyli podrobach) żurek i bedzie wtedy
> miał mniej cholesterolu?

W środowisku żurku będzie mniej groźny niż w pierogu.

10. Data: 2015-01-27 13:22:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> W środowisku żurku będzie mniej groźny niż w pierogu.

Racja, a jak stężenie molowe jonów żurkowych osiągnie poziom wymagany, to
w ogóle groźnym być przestaje. Najgorszy jest polipierożan cholesterolu.

Jarek

--
Siedzi dziadek pod murem
Je ziemniaki ze żurem