W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

1. Data: 2015-01-22 12:26:27

Temat: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpisz petycję:
http://reduta-dobrego-imienia.pl/?p=996

Treść petycji (.jpg) do wglądu przed wejściem na stronę podpisywania:
http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpr
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

2. Data: 2015-01-22 12:43:03

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Podpisz petycję:

a w sprawie jakiego dania?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2015-01-22 13:19:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 11:43:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> a w sprawie jakiego dania?

Duchowego.

4. Data: 2015-01-22 14:52:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Duchowego.

pl.soc.religia

5. Data: 2015-01-22 15:03:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 13:52:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> pl.soc.religia

http://pl.wikipedia.org/wiki/Duchowo%C5%9B%C4%87#Duc
howo.C5.9B.C4.87_w_uj.C4.99ciu_Antoniego_K.C4.99pi.C
5.84skiego

6. Data: 2015-01-22 18:15:37

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.01.2015 um 15:03 schrieb XL:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Duchowo%C5%9B%C4%87#Duc
howo.C5.9B.C4.87_w_uj.C4.99ciu_Antoniego_K.C4.99pi.C
5.84skiego

Tak z ciekawości: filmu nie widziałem, choć chcę się na niego wybrać.
Jakie kłamstwa tam są?

Waldek

7. Data: 2015-01-22 18:40:18

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-22 o 18:15, Waldemar pisze:

> Tak z ciekawości: filmu nie widziałem, choć chcę się na niego wybrać.
> Jakie kłamstwa tam są?

Warto obejrzeć, film jest bardzo pięknie fotografowany i rewelacyjna
rola Kuleszy.
Kłamstw nie ma, no może pewne maleńkie niedociągnięcia w drobiazgach,
np. manikiur współczesny, a nie taki z lat 60 ubiegłego wieku, czy to,
że bohaterowie od razu mówią sobie per ty - wtedy się "panowało".
Czerpie pełnymi garściami ze szkoły polskiej. Jeśli lubisz filmy
wyciszone, operujące obrazem - bardzo warto.
--
B.

8. Data: 2015-01-23 08:56:05

Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 12:26:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpr
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

idź się lecz matole, wypad na pl.polityka tłuku

9. Data: 2015-01-26 21:57:09

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <a...@b...cc> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> manikiur współczesny, a nie taki z lat 60 ubiegłego wieku, czy to, że
> bohaterowie od razu mówią sobie per ty - wtedy się "panowało".

To nie są dla mnie "maleńkie niedociągnięcia". Takie drobiazgi obnażają
nieuctwo reżysera, albo innych osób z zespołu pozwalających na takie
anachronizmy. Piękne zdjęcia, ciekawy scenariusz i wszystko spierdolone
przez nieuctwo "pana reżysera". Tak samoż wkurwiają mnie wszelkiej maści
"pisarze" umieszczający swoje powieści w czasach średniowiecza, gdzie każdy
podrzędny uzdrowiciel namiętnie dezynfekuje rany, narzędzia używane do
operacji, itd...

10. Data: 2015-01-27 07:05:24

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-26 o 21:57, Hans Kloß pisze:

> [...]
> "pisarze" umieszczający swoje powieści w czasach średniowiecza, gdzie
> każdy podrzędny uzdrowiciel namiętnie dezynfekuje rany, narzędzia

Mnie też wkurzają niedopracowane drobiazgi, bo wszak diabeł w nich tkwi.
Ale wiele osób, z którymi rozmawiałam, nie zauważyło ich wcale, a ja
pewnie mam zbyt wyczulone oko na takie sprawy, bo to moja profesja
poniekąd. Pomijając, film jest naprawdę ładny i wart obejrzenia. Fellini
umarł dawno temu i kolejny już się nie narodzi, więc jest, co jest.
Dlatego nie włączam się w chór zachwytów nad tym filmem, te drobiażdżki
popsuły mi odbiór. Co nie zmienia faktu, że Kulesza i zdjęcia świetne.
--
B.

jaki czajnik elektryczny
targi kuchenne (meble+wyposażenie)