W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

21. Data: 2015-01-31 23:41:01

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 13:58:08 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

> nie bylo mnie tu kilkamiesiecy, ico iksa bredzi bez konca, na kazdy temat zawsze
jest w stanie powiedziec cos glupiego.

Skoro wróciłeś tu aby powyższe skonstatować, znaczy wróciłeś z mojego
powodu. Znaczy - tęskniłeś :->

22. Data: 2015-02-01 07:52:25

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2015 o 22:39, XL pisze:

> A ja mam nawet trzy "trzecie" - są to trzy inteligentne osoby, których
> zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była.

Rozumiem. W tej kwestii nie mam wiecej pytan.

> No to "ostatnio" czy "jak zwykle"? Coś zmęczonaś... Wieczór tak działa?

I tym sposobem doszłyśmy do kolejnego konsensusu.
Słowa wyrwane ze zdania rzeczywiście takie mogą mieć znaczenie.
Tylko, że moje zdanie miało jeszcze jedno słowo, które wszystko
wyjąsniało.
Zaglądnij do mojej wypowiedzi dziś..na świeżo... (jak pisałam wcześniej,
zauwazyłam, że wieczorami masz problem)
To jest włąsnie to o czym pisałam/co właśnie potwierdziłaś... nie
czytasz przed odpowiedzią.

> Bardzo luźne. Rozluźnij się bardziej...

o tym właśnie myślałam pisząc powyższe...ale chciałam być grzeczna i
uzyłam słowa "zmeczona"
A za radę dziękuje. Nie potrzebuję.
Poza tym jak widać, na Ciebie źle działa więc po co i ja mam sie ośmieszac.

EOT

--
j.

23. Data: 2015-02-04 12:03:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"J." <j...@j...pl> wrote in message news:makifa$mno$1@node2.news.atman.pl...
> o tym właśnie myślałam pisząc powyższe...
> ale chciałam być grzeczna i uzyłam słowa "zmeczona"

Też mi się wydaje, że jesteś zbyt grzeczna...
To nie jest żadne "zmęczenie" :-)

24. Data: 2015-02-04 12:04:33

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No to "ostatnio" czy "jak zwykle"? Coś zmęczonaś... Wieczór tak działa?

Widzę, że rozbiór zdania kuleje, pani "nauczycielko"...
To ONA ma ostatnio wrażenie, że TY jak zwykle nie czytasz.
Teraz rozumiesz? I czy dalej widzisz sprzeczność "ostatnio" z "jak zwykle"?

25. Data: 2015-02-05 17:11:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m9qvbm$is$1@dont-email.me...

> pl.soc.religia

XL żadne zasady i reguły nie obowiązują...
One obowiązują tylko innych ludzi.

26. Data: 2015-02-06 00:38:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Feb 2015 10:11:39 -0600, Pszemol napisał(a):

> XL żadne zasady i reguły nie obowiązują...
> One obowiązują tylko innych ludzi.

Tak!

jaki czajnik elektryczny
targi kuchenne (meble+wyposażenie)