W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

11. Data: 2015-01-30 14:39:29

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 21:57:08 UTC+1 użytkownik Hans Kloß napisał:
> "bbjk" <a...@b...cc> schrieb im Newsbeitrag

> To nie są dla mnie "maleńkie niedociągnięcia". Takie drobiazgi obnażają
> nieuctwo reżysera, albo innych osób z zespołu pozwalających na takie
> anachronizmy. Piękne zdjęcia, ciekawy scenariusz i wszystko spierdolone
> przez nieuctwo "pana reżysera". Tak samoż wkurwiają mnie wszelkiej maści
> "pisarze" umieszczający swoje powieści w czasach średniowiecza, gdzie każdy
> podrzędny uzdrowiciel namiętnie dezynfekuje rany, narzędzia używane do
> operacji, itd...

Podpisuję się. To jest jedna wielka żenada. Amerykanie w tym przodują. Natomiast w
filmie "Ida" oprócz "niedociągnięć" są tez po prostu wydumane kłamstwa:
http://wpolityce.pl/forum/kultura/18-dyskusje-pod-pu
blikacjami-dzialu-kultura/tematy/97381-ida-jak-poklo
sie-pluzanski-w-filmie-to-polacy-sa-mordercami-komen
tarze-publikacji
A film jaki jest - każdy widzi, tylko rzadko kogo stać na własne zdanie, zamiast
bezrozumnie słuchać zachwytów tzw "krytyki":
https://marucha.wordpress.com/2014/12/18/ida-pelna-a
ntysemickich-stereotypow-krytyka-najnowszego-filmu-p
awlikowskiego/

12. Data: 2015-01-30 21:55:53

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2015 o 14:39, XL pisze:

(...)

Widziałaś ten film?

--
j.

13. Data: 2015-01-31 18:17:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2015 21:55:53 +0100, J. napisał(a):

> W dniu 30.01.2015 o 14:39, XL pisze:
>
> (...)
>
> Widziałaś ten film?

Byłaś na Księżycu?

14. Data: 2015-01-31 19:56:44

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2015 o 18:17, XL pisze:

> Byłaś na Księżycu?

Oj nie ładnie jest odpowiadac pytaniem na pytnaie.

Mam z tego sie domyśleć, że nie?

W takim razie dziwi mnie Twoja negatywna opinia o czymś, czego nie
widziałaś.

Nie wypowiadam się tu w kwestii istnienia bądź nie istnienia kłamstw w
filmie, żeby była jasnośc.

--
j.

15. Data: 2015-01-31 20:26:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 19:56:44 +0100, J. napisał(a):

> Oj nie ładnie jest odpowiadac pytaniem na pytnaie.
>
> Mam z tego sie domyśleć, że nie?
>
> W takim razie dziwi mnie Twoja negatywna opinia o czymś, czego nie
> widziałaś.

Wysłałam tam swoje trzecie oko, jak Pan Kleks na Księżyc. Trzecie oko
potwierdza wszystkie kłamstwa.

> Nie wypowiadam się tu w kwestii istnienia bądź nie istnienia kłamstw w
> filmie, żeby była jasnośc.

Czyli NIE BYŁAŚ.

16. Data: 2015-01-31 20:50:52

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2015 o 20:26, XL pisze:

> Wysłałam tam swoje trzecie oko, jak Pan Kleks na Księżyc. Trzecie oko
> potwierdza wszystkie kłamstwa.

aha hmmm

> Czyli NIE BYŁAŚ.

Pudło. BYŁAM!

--
j.

17. Data: 2015-01-31 20:55:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 20:50:52 +0100, J. napisał(a):

> aha hmmm

> Pudło. BYŁAM!

No widzisz, a ja na Księżycu nie byłam, a wiem o nim sporo.

18. Data: 2015-01-31 21:21:32

Od: "J." <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.01.2015 o 20:55, XL pisze:

> No widzisz, a ja na Księżycu nie byłam, a wiem o nim sporo.

a-ha.

Widzisz... ja w przeciwieństwie do Ciebie nie posiadam trzeciego oka.
W przeciwieństwie do Ciebie nie "słucham zachwytów tzw "krytyki"" cytat
by XL,
I w przeciwieństwie do Ciebie nie wypowiadam się na temat o którym nie
mam zielonego pojęcia. Nawet jeśli inni mi wmawiają, że na księżycu (Ty
podniosłaś) siedzi Twardowski i macha do mnie łapkami, jakoś nie umiem
uwierzyć :p

Stąd aby mieć swoje zdanie a w szczególności kiedy mam się wypowiadzieć
na dany temat czy tez zaprosić do strajku/petycji czy gloryfikacji... po
prostu oglądam/dotykam.
(Pisze teraz o rzeczach. które łatwo samemu dotknąc/sprawdzić)

p.s. wiesz co? Ostatnio mam wrażenie, że (zazwyczaj wieczorami) nie
czytasz (ze zrozumieniem) postów na które odpowiadasz (jak zwykle
zresztą - to oczywiste) negacją. tak jakbyś ..hmmm nie była Ty... jakbyś
była hmmm okreslę to delikatnie ... "zmeczona"

ot takie moje subiektywne odczucia...luźne spostrzeżenie

--
j.

19. Data: 2015-01-31 22:39:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Jan 2015 21:21:32 +0100, J. napisał(a):

> a-ha.
>
> Widzisz... ja w przeciwieństwie do Ciebie nie posiadam trzeciego oka.

A ja mam nawet trzy "trzecie" - są to trzy inteligentne osoby, których
zdanie absolutnie uznaję, jakbym sama tam była.

> W przeciwieństwie do Ciebie nie "słucham zachwytów tzw "krytyki"" cytat
> by XL,
> I w przeciwieństwie do Ciebie nie wypowiadam się na temat o którym nie
> mam zielonego pojęcia.

Skoro (w przeciwieństwie do mnie ) nie masz, to i słusznie się nie
wypowiadasz 3-))

> Nawet jeśli inni mi wmawiają, że na księżycu

Na Księżycu.

> (Ty
> podniosłaś) siedzi Twardowski i macha do mnie łapkami, jakoś nie umiem
> uwierzyć :p

Ja też. W Twardowskiego z łapkami. Czyli mamy konsensus - w kwestii
Twardowskiego. Zawsze coś.

> [...]
> prostu oglądam/dotykam.
> (Pisze teraz o rzeczach. które łatwo samemu dotknąc/sprawdzić)

To smutne - bo wobec tego masz krańcowo ograniczony zasób rzeczy, o których
możesz cokolwiek powiedzieć, skoro najpierw musisz je sama tentego.

> p.s. wiesz co? Ostatnio mam wrażenie, że (zazwyczaj wieczorami) nie
> czytasz (ze zrozumieniem) postów na które odpowiadasz (jak zwykle
> zresztą - to oczywiste)

No to "ostatnio" czy "jak zwykle"? Coś zmęczonaś... Wieczór tak działa?

> negacją. tak jakbyś ..hmmm nie była Ty... jakbyś
> była hmmm okreslę to delikatnie ... "zmeczona"
>
> ot takie moje subiektywne odczucia...luźne spostrzeżenie

Bardzo luźne. Rozluźnij się bardziej...

20. Data: 2015-01-31 22:58:08

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 12:26:29 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Podpisz petycję:
> http://reduta-dobrego-imienia.pl/?p=996
>
> Treść petycji (.jpg) do wglądu przed wejściem na stronę podpisywania:
> http://netalliance-pro.home.pl/autoinstalator/wordpr
ess7/wp-content/uploads/2015/01/List-odorowicz15.jpg

nie bylo mnie tu kilkamiesiecy, ico iksa bredzi bez konca, na kazdy temat zawsze jest
w stanie powiedziec cos glupiego.

jaki czajnik elektryczny
targi kuchenne (meble+wyposażenie)
Sushi przepis