Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

From: "J." <j...@j...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Date: Sat, 31 Jan 2015 21:21:32 +0100
<m9qno7$2pg$1@dont-email.me> <9...@4...net>
<m9qvbm$is$1@dont-email.me> <oa3n57t9pvyc$.1rb29xogke8ip$.dlg@40tude.net>
<c...@m...uni-berlin.de> <m9rcm1$tjl$1@node1.news.atman.pl>
<DSxxw.66845$OS.7122@fe67.am1>
<d...@g...com>
<magr4p$2mp$1@node1.news.atman.pl>
<1r3cq6xkw3bqd$.n0aj1emv8lje.dlg@40tude.net>
<maj8hc$njm$1@node1.news.atman.pl>
<1xssy89vzhsrl$.cmxe5248ctv3$.dlg@40tude.net>
<majbms$qve$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>

W dniu 31.01.2015 o 20:55, XL pisze:

> No widzisz, a ja na Księżycu nie byłam, a wiem o nim sporo.

a-ha.

Widzisz... ja w przeciwieństwie do Ciebie nie posiadam trzeciego oka.
W przeciwieństwie do Ciebie nie "słucham zachwytów tzw "krytyki"" cytat
by XL,
I w przeciwieństwie do Ciebie nie wypowiadam się na temat o którym nie
mam zielonego pojęcia. Nawet jeśli inni mi wmawiają, że na księżycu (Ty
podniosłaś) siedzi Twardowski i macha do mnie łapkami, jakoś nie umiem
uwierzyć :p

Stąd aby mieć swoje zdanie a w szczególności kiedy mam się wypowiadzieć
na dany temat czy tez zaprosić do strajku/petycji czy gloryfikacji... po
prostu oglądam/dotykam.
(Pisze teraz o rzeczach. które łatwo samemu dotknąc/sprawdzić)

p.s. wiesz co? Ostatnio mam wrażenie, że (zazwyczaj wieczorami) nie
czytasz (ze zrozumieniem) postów na które odpowiadasz (jak zwykle
zresztą - to oczywiste) negacją. tak jakbyś ..hmmm nie była Ty... jakbyś
była hmmm okreslę to delikatnie ... "zmeczona"

ot takie moje subiektywne odczucia...luźne spostrzeżenie

--
j.