pierwszy

1. Data: 2015-10-01 16:06:27

Temat: pierwszy
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy października i u nas pierwszy tej jesieni przymrozek. Oberwały
m.in. kanny, georginie, wilce a całkowicie przemarzły koleusy i cukinie ale
nasturcje i pomidory nie przemarzły wcale.
Pozdrawiam chłodno Ja...cki

2. Data: 2015-10-01 16:15:08

Temat: Re: pierwszy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:06:27 +0200, Dirko napisał(a):

> [...]
> m.in. kanny, georginie, wilce a całkowicie przemarzły koleusy i cukinie ale
> nasturcje i pomidory nie przemarzły wcale.

Takoż i u mnie pierwszy - padły dyniowate (pędy, nie owoce). Pomidory i
papryka są pod folią, więc żyją, ale pomidory w gruncie padły. Ale
najbardziej mi żal, że przemarzły moje cudne begonie Dragon w donicy przy
wejściu, chlip!

3. Data: 2015-10-01 16:21:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Oct 2015 16:15:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> papryka są pod folią, więc żyją, ale pomidory w gruncie padły. Ale
> najbardziej mi żal, że przemarzły moje cudne begonie Dragon w donicy przy

Gdzieś przepadło zdjęcie, więc zastępczo podaję link z netu, bo warto
rozpropagować odmianę Dragon Wing Red - wielkie krzaki, bardzo wytrzymałe,
kwitną jak oszalałe przez całe lato aż do przymrozków, w dużej donicy warto
posadzić 3-4 egzemplarze, aby mieć taką kopę kwiecia:
http://tiny.pl/gm1ts

Wysokie tuje
materiał do kompostownika
gdzie pytac o kwiaty "domowe"/doniczkowe?
Jak nazywa się ten kwiatek?
kiszonka z gryki