pigulki - jak dobrac odpowiednie?

1. Data: 2003-08-25 20:48:24

Temat: pigulki - jak dobrac odpowiednie?
Od: "piotr" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,
dziewczyna brala juz 2 rodzaje i zawsze ten sam efekt (spadek libido do zera
w ciagu jakichs 3 miesiecy). Pigulki dobierane byly "na oko" - lekarka (w
prywatnym gabinecie - ponoc bardzo dobrym) nie przeprowadzila zadnych
bardziej szczegolowych badan poza zajrzeniem tu i tam. Poprostu przepisala
Mercilon a pozniej, gdy przyszlismy po inne, nie powodujace spadku 'ochoty'
przepisala Harmonet i juz.

Moze ktos potrafi cos doradzic (jak, gdzie i jakie badania trzebaby zrobic
by dobrac odpowiednie tabletki, moze lepsze beda te 3-fazowe). Dzis
skonczylo sie pudelko Harmonetu, teraz miesiac przerwy na jakies pomiary
temperatury i sluzu wiec kozystajac z wolnego czasu zastanawiamy sie co
dalej, zeby wszystko wrocilo do normy nie tracac przy tym pewnosci, ze sie
nam seks dzidziusiem nie skonczy;)

Mozecie polecic jakiegos dobrego lekarza ginekologa(+endokrynologa) w
okolicach Katowic?

PS. Moze pomoze informacja, ze od tygodnia dziewczyna bierze Letrox 50 (z
hormonem tarczycy) bo z poziomu TSH (4,7) wyszlo, ze ma mala niedoczynnosc.

pozdrawiam,
piotr

2. Data: 2003-08-26 06:16:08

Temat: Re: pigulki - jak dobrac odpowiednie?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
niestety u 90 % kobiet biorących pigułki spada "ochota".
zmiany pigułek nie wiele pomogą bo wszystkie mają taką samą ilosc hormonów
(prawie taka samą).
a moze to nie chodzi o pigułki tylko o życie codzienne,rutyna?
p.

3. Data: 2003-08-26 07:26:07

Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzzo dlugo uzywalem Marvelonu sa to pigulki jednofazowe i takze moje
libido bylo marniutkie. Zmienilam po kilku latach lekarza powiedzialam mu o
tym a on powiedzial ze jemu tez by sie nie chcialo po tych
pigulkach.Wytlumaczyl ze codziennie w kazdym dniu cyklu jest ta sama dawka
hormonowm zas noramalnie przeciez w kazdym dniu dzialaja inne
dawki.Przepisal mi pigulke trojfazowa Triquilar i minelo jak reka
odjal.Radze zmienic lekarza albo porozmawiac z nim o zmianie pigulki na
trojfazowa chociaz nie recze na 100% ze u ciebie zmiana cos da...Pozdrawiam
KAsia

mam stracha- ratujcie !!!!
Badanie cytologiczne i usuwanie nadżerki
wyniki cytologii
Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Pilnie potrzebuje