mam stracha- ratujcie !!!!

1. Data: 2003-08-25 20:41:29

Temat: mam stracha- ratujcie !!!!
Od: "Pauletta" <p...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przyznam sie, ze czytam ta grupe poraz pierwszy, i troche glupio od razu mi
przychodzic z pytabien/problemem, ale postanowilam zaryzykowac.
A wiec...bylam u ginekologa poniewaz spoznial mi sie okres, nie powiedzial
mi , ze jestem w ciazy(okolo 2 tyg po stosunku) ale skierowal mnie na
badania, na USG i zlecil sprawdzenie poziomu prolaktyny. Wiec mam pytanie,
czy w ten sposob chce
sprawdzic czy jestem w ciazy, czy moze rozwiazuje zagadke nieregularnych
miesiaczek? I jeszcze jedno, czy w 2 tyg pozaplodnieniu lekarz moze
stwierdzic badaniem ginekologicznym ciaze " na oko", czy moze ja przeoczyc,
i czy MUSI poinformowac mnie o zaistnialym podejzeniu ciazy??
takk szczeze to sie bardzo boje i wole nie czekac na wynik USG.
Prosze o szybka odpowiedz, za kazde slowa bede wdzieczna
pozdrawiam Pauletta

2. Data: 2003-08-26 08:21:54

Temat: Re: mam stracha- ratujcie !!!!
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pauletta <p...@X...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> stwierdzic badaniem ginekologicznym ciaze " na oko", czy moze ja przeoczyc,
> i czy MUSI poinformowac mnie o zaistnialym podejzeniu ciazy??

Z tego co mnie kiedyś informowali to ginekolog może stwierdzić ciążę dopiero
około 6 tygodnia po zapłodnieniu.

Pozdrawiam...

3. Data: 2003-08-26 16:17:40

Od: "Pauletta" <p...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bif5b1$ek5$1@inews.gazeta.pl...
> Z tego co mnie kiedyś informowali to ginekolog może stwierdzić ciążę
dopiero
> około 6 tygodnia po zapłodnieniu.
>
> Pozdrawiam...

http://www.gazeta.pl/usenet/

czyli czeka mnie jeszcze trochę niepewności....
dzięki za odpowiedz

4. Data: 2003-08-26 17:12:59

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pauletta" <p...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dopiero

> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> czyli czeka mnie jeszcze trochę niepewności....

Wczesniej mozesz sobie zrobic test ciazowy zakupiony w aptece.

5. Data: 2003-08-26 19:14:12

Temat: Odp: mam stracha- ratujcie !!!!
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert <s...@o...pl.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:big4fc$5vv$...@t...icpnet.pl...
> Użytkownik "Pauletta" <p...@X...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Wczesniej mozesz sobie zrobic test ciazowy zakupiony w aptece.

ale wyniki testu wychodza 14 dni po przewidywanej miesiaczce, dopiero wtedy
mozna coś stwierdzić. Czyli zawsze trzeba czekać,
Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko!
magda

6. Data: 2003-08-26 19:41:56

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Robert <s...@o...pl.invalid> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:big4fc$5vv$...@t...icpnet.pl...
> wiadomości

fakt - ginekolog na oko stwierdzi ciaze po kilku tyg. Ale jesu usg dopochwowe
ktore da wynik juz w 3 tyg.
Powodzenia....
D.

7. Data: 2003-08-27 09:56:22

Temat: Re: Odp: mam stracha- ratujcie !!!!
Od: Limeryk <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mrowka napisał/a na grupie pl.sci.medycyna tak:

> ale wyniki testu wychodza 14 dni po przewidywanej miesiaczce, dopiero wtedy
> mozna coś stwierdzić. Czyli zawsze trzeba czekać,
> Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko!
> magda

14 dni po zapłodnieniu chyba, czyli w terminie miesiączki. 14 dni po
terminie miesiączki to jest koniec 6 tygodnia ciąży i na USG widać na
pewno. Lekarz też już zaczyna czuć powiększoną macicę. Test bHcg jest
najwcześniejszy.
Pozdrowionka
Limeryk

Badanie cytologiczne i usuwanie nadżerki
wyniki cytologii
Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
Pilnie potrzebuje
BIOPSJA