pilne

1. Data: 2004-01-30 09:59:33

Temat: pilne
Od: "tapta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja Natalka (1,7) złapała infekcję. Dostała Eurespal i syrop na kaszel. Ale
wczoraj jeszcze nie miała temperatury, więc nie dostała nic na gorączkę.
Dziś ma temperaturkę. Moje pytanie to czy Eurespal ma działanie
przeciwgorączkowe, a jeśli nie to czy mogę podać jej Pyrosal lub Ibum.
Z góry dzięki.

2. Data: 2004-01-30 10:13:23

Temat: Re: pilne
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gorączkę. Dziś ma temperaturkę. Moje pytanie to czy Eurespal ma działanie
> przeciwgorączkowe, a jeśli nie to czy mogę podać jej Pyrosal lub Ibum.

Eurespal ma tylko działanie przesiwzapalne , rozkurczające na oskrzela nie
zbija gorączki .Jeśli mała ma wysoką gorączke to jak najbardziej możesz
podać coś przeciwgorączkowego ale jeśli gorączka nie jest wysoka to chyba
lepiej żeby się troche przegorączkowała.
No i konsultacja z lekarzem , moze trzeba dołaćzyć inne leki jeśli toczy się
proces zapalny

pozdr Magda

antybiotyki i antykoncepcja
Tarczyca
medycyna niekonwencjonalna
Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]
Badanie EMG