soczewki recznie malowane Cantor&Nissel

1. Data: 2004-01-30 10:01:02

Temat: soczewki recznie malowane Cantor&Nissel
Od: "Greg K" <grzesiek@[wytnijto]xc.swidnica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos uzywal/ ma doswiadczenie z soczewkami protetycznymi, recznie
malowanymi
cantor&nissel (zamawiane przez SCL Contact Lenses).

Mam juz druga taka soczewke i problem polega na tym, ze owa soczewka
(miekka, roczna) po miesiacu zaczyna sie scierac od strony przylegajacej do
oka. Na tej stronie umieszczony jest bialy podklad, ktory ma eliminowac
wplyw koloru oka (w moim przypadku bez teczowki, cale niebieskie) na warstwe
zewnetrzna soczewki, ktora jest namalowana na podobienstwo oka zdrowego.

Uzywam zalecanego plynu do tej soczewki Opti-Free Express. Uzywam kropli na
zbicie cisnienia w oku (Betamam) 20- 25 minut przed zalozeniem soczewki. Nie
kropie kropli na soczewke !

Jest mi ktos w stanie poradzic jak zapobiec scieraniu sie tej warstwy?

Pozdrawiam!

2. Data: 2004-02-01 16:21:54

Temat: Re: soczewki recznie malowane Cantor&Nissel
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> kropie kropli na soczewke !
>
> Jest mi ktos w stanie poradzic jak zapobiec scieraniu sie tej warstwy?

Powinienes zlozyc reklamacje
casus

pilne
antybiotyki i antykoncepcja
Tarczyca
medycyna niekonwencjonalna
Badanie EMG oraz uwolnienie nerwu [Krakow ]