pl.soc.milosc

1. Data: 2000-03-13 21:06:21

Temat: pl.soc.milosc
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

Czy nie sadzicie, ze taka grupka bylaby BARDZO potrzebna? Tak czy
inaczej niektorym to tu przeszkadza, choc sadze, ze milosc jako tak
mocne uczucie jest jednym z najciekawszych (i niezbadanych) aspektow
psychologii w ogole...

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl -prywatne

...don't go and put a bullet in your head...
...just turn your life around instead...

1. Data: 2000-03-14 10:30:36

Temat: Re: pl.soc.milosc
Od: "INTense" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...tpnet.pl...

> [...]
> inaczej niektorym to tu przeszkadza, choc sadze, ze milosc jako tak
> mocne uczucie jest jednym z najciekawszych (i niezbadanych) aspektow

Zauwaz jednak, ze slowo "milosc" za bardzo kojarzy sie z seksem i taka nowa
grupka moglaby zostac zalana tego typu tematyka, co moim skromnym zdaniem
nie wyszloby jej na dobre.

Pozdrawiam :)

INTense
ICQ# 9702764

1. Data: 2000-03-14 10:41:58

Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Mar 2000, Paul Radetzky wrote:

> Tak czy inaczej niektorym to tu przeszkadza, choc sadze, ze milosc
> jako tak mocne uczucie

... to nie uczucie (choc tak sie to potocznie okresla)

> jest jednym z najciekawszych (i niezbadanych) aspektow

zbadanych ...

1. Data: 2000-03-14 12:55:10

Od: "bartmal" <b...@t...uwm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwaz jednak, ze slowo "milosc" za bardzo kojarzy sie z seksem i taka
nowa
> grupka moglaby zostac zalana tego typu tematyka, co moim skromnym zdaniem
> nie wyszloby jej na dobre.

Tobie się morze kojarzy,ale są tacy , którzy potrafią to rozdzielić w
sposób pozwalający na poważną rozmowę na ten temat...

Jestem za powstaniem takiej grupy......

1. Data: 2000-03-14 14:15:59

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "bartmal" <b...@t...uwm.edu.pl> z na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Tobie się morze kojarzy,ale są tacy , którzy potrafią to rozdzielić w
>sposób pozwalający na poważną rozmowę na ten temat...
>Jestem za powstaniem takiej grupy......

Pol roku istnienia i nic oprocz ogloszen "towarzyskich" by tam nie
bylo..

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

... 3 dreaded words: " hard disk failure."

1. Data: 2000-03-14 15:51:04

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Grzeca wrote:
> ... to nie uczucie (choc tak sie to potocznie okresla)

> zbadanych ...

Zdaje się, że teraz mylisz zakochanie z miłością.
To pierwsze jest zbadane, drugi nie.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-03-14 18:20:44

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Mar 2000 11:30:36 +0100, "INTense" <g...@a...net.pl>
wrote:

>Zauwaz jednak, ze slowo "milosc" za bardzo kojarzy sie z seksem i taka nowa
>grupka moglaby zostac zalana tego typu tematyka, co moim skromnym zdaniem
>nie wyszloby jej na dobre.

E tam, sa do tego 2 grupy inne.

1. Data: 2000-03-14 18:20:48

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Mar 2000 11:41:58 +0100, Mariusz Grzeca
<m...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

>... to nie uczucie (choc tak sie to potocznie okresla)

>zbadanych ...

Pewnie chodzi Ci o dowody naukowe, ze to chemia? No dobrze, ale co to
za roznica? W koncu kazde stany umyslu to JAKAS chemia...

1. Data: 2000-03-14 18:23:43

Temat: Odp: pl.soc.milosc
Od: "Diana" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bartmal <b...@t...uwm.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:01bf8db4$411fdc60$4e00b8d5@banach...

> nowa
> >

> Tobie się morze kojarzy,

Miałeś na myśli morze Bałtyk czy jakieś inne? ;)

Diana

1. Data: 2000-03-14 20:50:13

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"INTense" <g...@a...net.pl> writes:

> Zauwaz jednak, ze slowo "milosc" za bardzo kojarzy sie z seksem i taka nowa
> grupka moglaby zostac zalana tego typu tematyka, co moim skromnym zdaniem
> nie wyszloby jej na dobre.

na temat seksu sa juz 3 grupy newsowe:
pl.soc.seks
pl.soc.seks.towarzyskie
pl.soc.seks.moderowana

A to o czym sie na grupie dyskutuje zalezy _tylko i wylacznie_ od
bioracych udzial w dyskusji...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Interes osobisy jednostki w interesie publicznym.
Organizacja czasu i uzależnienia
i znowu o milosci...
Testy psychologiczne
Trojmiasto