placki ziemniaczane

1. Data: 2001-08-28 12:33:18

Temat: Re: placki ziemniaczane
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Malek" <i...@c...at>

| a ja popieram ww. post.

chyba _nw_ post, bo odpowiedzialas nad ;-)
NNMSP

|Zebym miala recznie trzec ziemniaki na babke,

u moich tesciow takie cos nazywa sie kugiel.

| Kaczucha
Pikny nick :-)
GosiaH

1. Data: 2001-08-28 13:20:38

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

To dodatek krwi ze startej razem z ziemniakami reki czyni je tak chrupiace i
smaczne.
POPIERAM TARCIE!?!?

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-08-28 14:22:05

Od: "Iwona Malek" <i...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Iwona Malek" <i...@c...at>

> chyba _nw_ post, bo odpowiedzialas nad ;-)
> NNMSP

hmm u mnie jest pod:)))

> u moich tesciow takie cos nazywa sie kugiel.

> Pikny nick :-)
> --

nick mam od panienskiego nazwiska:))

Pozdrawiam

Kaczucha

1. Data: 2001-08-28 14:30:15

Temat: Mcplacki ziemniaczane - sonda
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BARBARZYNCOOOOOOOO ;))
NIE WRZESZCZ;
tylko opowiedz swoje wrażenia smakowe.
I tnij posty, barbarzyńco. :-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-08-28 14:41:11

Temat: Re: Mcplacki ziemniaczane - sonda
Od: Szymon 'Zbooy' Madej <s...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Aug 2001 16:30:15 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl> wrote:

>tylko opowiedz swoje wrażenia smakowe.

Ja też (z czystej ciekawości) jadłem McPlacka - w trasie, wracając do
Krakowa z wakacji nad morzem. Smakował jak szwajcarskie bodaj "roesti"
- taki smażony placuszek z _grubo_ utartych ziemniaków - i nie bardzo
przypominał smakiem tzw. domowe placki. BTW, takie roesti można kupić
mrożone w *marketach, lubiłem je, kiedy nie musiałem się odchudzać
:-))

zbooy

--
Szymon 'Zbooy' Madej
y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-08-28 18:12:12

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Malek" <i...@c...at> wrote:

>a ja popieram ww. post. Zebym miala recznie trzec ziemniaki na babke, nie
>wiem czy bym zywa z tego przedsiewziecia wyszla (raz probowalam i rzucilam w
>polowie - no wyszly placki ziemniaczane)

jak masz ochotę zjeść babkę, idziesz do wypożyczalni, pożyczasz
"Przeminęło z wiarem 1 i 2", siadasz okrakiem na stołeczku i
mechanicznie trzesz. Nie obejrzysz się nawet a będzie starte.
Uwaga na paluchy!!!

AgataW.

1. Data: 2001-08-29 08:19:01

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl>

> [...]
| "Przeminęło z wiarem 1 i 2", siadasz okrakiem na stołeczku i
| mechanicznie trzesz. Nie obejrzysz się nawet a będzie starte.

A jak ja nie posiadam telewizorni to rzeczony pomysł, że tak powiem, diabła
wart. Przy czytaniu książki się nie da nie zetrzeć paluchów miast placków.

Krysia Opakowana ;-) uświadomiła mnie względem rosti. Nawet nie wiedziałam
co czasami serwuję domownikom.
A do tego szkoda się męczyć należy używać maszyn ;-)
GosiaH

1. Data: 2001-08-29 09:10:35

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GosiaH" <g...@p...onet.pl> wrote:

>A jak ja nie posiadam telewizorni to rzeczony pomysł, że tak powiem, diabła
>wart. Przy czytaniu książki się nie da nie zetrzeć paluchów miast placków.

W takim razie plan "B". Okno pewnikiem masz i sąsiadów.
Stawiasz sobie taborecik przy parapecie, na parapecie stawiasz miskę,
tarkę i wiadro obranych kartofli. W tle muzyczka i gapisz się
jak pelargonia na sąsiadów live i trzesz.

>Krysia Opakowana ;-) uświadomiła mnie ...(ciach)

Krysia O. ma już dorosłe dzieci więc nie dziwne że dużo wie o
seksie.(od dzieci?)

AgataW.

1. Data: 2001-08-29 09:11:12

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl>

> [...]
| tarkę i wiadro obranych kartofli. W tle muzyczka i gapisz się
| jak pelargonia na sąsiadów live i trzesz.

Nie jestem reformowalna. Nic mnie nie skusi do prac recznych na tarce do
warzyw (ludzie mam takie urzadzenie w domu, biore je na pikniki).

A z okna to mam widok na laki i las, wiec coby podgladnac sasiadow
musialabym uzyc zestawu zmyslnie skonstruowanych lusterek, bo oni mieszkaja
po bokach (bo to blok).

| Krysia O. ma już dorosłe dzieci więc nie dziwne że dużo wie o
| seksie.(od dzieci?)

Nie pytalam ;-))

GosiaH

1. Data: 2001-08-29 09:35:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysia Opakowana ;-) u?wiadomi?a mnie wzgl?dem rosti. Nawet nie wiedzia?am
>co czasami serwuj? domownikom.
>A do tego szkoda si? m?czy? nale?y u?ywa? maszyn ;-)

No to Gosia wpuscilas pewnie malego kotka miedzy golebie, bo sa
tu na grupie ludzie niezmechanizowani i podobno lepsze sa te
wykonywane recznie..ja uleglam w lecie, bo dowiedzialam sie juz
jakis czas temu, ze nadziwka do ruskich (czy mam mowic zza
slupa?) musi byc przemielona. Rumiencem sie oblalam, jak tego
sluchalam...
Kupilam machine do miesa/mielenia (mecia?) taka na przyssawke - z
wielkim trudem bo wszedzie sa zmechanizowane i z bajerami.
Przyssawka mi jak dziura w moscie - ale sie nia pobawie, hehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

--=)> kto da krotszy przepis <(=--
Re: Schabowy