placuszki z puree

1. Data: 2002-01-15 19:41:49

Temat: placuszki z puree
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiliscie keidys? ja chyba zrobie, zreszta uwielbiam ziemniaki, a ten
przepis znalazlam:
Na puree zrobione z 5 ziemniakow dodac 4 jajka i 4 lyzki maki i...smazyc...
Moze byc dobre:-)
Osobiscie b lubie puree zapiekane:-)
Kaska

1. Data: 2002-01-15 20:18:10

Temat: Re: placuszki z puree
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote in message
> Robiliscie keidys? ja chyba zrobie, zreszta uwielbiam ziemniaki, a ten
> przepis znalazlam:

No i ubieglas mnie:-)))
Bo ja wlasnie chcialam przepis na krokirty ziemniaczane - tez za mna te
ziemniaczki chodza i chodza :-))) No to ja sobie te krokiety z Twoich
placuszkow zrobie :-)))
A jak sie to purre zapieka? Samo czy sie cos dodaje? W piekarniku w naczyniu
zaroodpornym?
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-01-15 20:28:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>wymieszana z jajkiem zeby sie skorka zlocista zrobila. B dobre, polecam:-)
>Kaska

albo puree (dowolne - sztuczne czy prawdziwe, z palcami) , dodac
duzo zoltego sera i cebulki posiekanej. wymieszac bardzo dobrze,
posypac jeszcze serem, zapiec az zlote

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-15 20:38:39

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-15 21:38:53

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:26494uoukv6b6m80ia34mmpscr84fdui0u@4ax.com...

> albo puree (dowolne - sztuczne czy prawdziwe, z palcami) , dodac
> duzo zoltego sera i cebulki posiekanej. wymieszac bardzo dobrze,
> posypac jeszcze serem, zapiec az zlote
Krysia dobra rada bo ja uwielbiam ser!!!

1. Data: 2002-01-15 22:18:54

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepis znalazlam:
> Na puree zrobione z 5 ziemniakow dodac 4 jajka i 4 lyzki maki

Hejeczka;-))))

Mój ślubny czasami ma chcicę na różne cuda ziemniaczana i robię mu takie
placuszki do których dodaje to co mam pod ręką. Ostatnio dodałam kukurydzę,
czerwoną paprykę i ostre przyprawy. Czasami jako dodatek do mięcha robię
takie placuszki z jajkiem, odrobiną mąki i duuuuuużą ilością czosnku,
czasami posypuję żółtym serem. Takie ziemniaczane krokiety są bardzo dobre z
sosem pieczarkowym.

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2002-01-16 06:32:51

Od: "REANATA" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna jeszcze dodac ze dwa jaja, troche mleka, pokrojona drobno szynke, duzo
pieprzu i to sie podobno nazywa wtedy "pikantny placek prowansalski" -
pyszne, zwlaszcza z sosem pieczarkowym.
Renata
Ale mi narobilyscie smaku, chyba dzisiaj zrobie

1. Data: 2002-01-16 07:29:20

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robiliscie keidys?

Ramzes podawal(a) kiedys przepis na krokiety ziemniaczane z orzechami, sa
przepyszne.

Asia

1. Data: 2002-01-16 09:33:03

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c452cd0$...@n...vogel.pl...

> "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote in message
>
> Ramzes podawal(a) kiedys przepis na krokiety ziemniaczane z orzechami, sa
> przepyszne.

pod warunkiem, ze ktoś tyle orzechów w kartoflach lubi, bo to mocno zmienia
smak.

Wkn

1. Data: 2002-01-16 13:28:10

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha...ja w swej naiwnosci myslalam, ze krokiety i placuszki to sa dwie
> rozne rzeczy. Musze sprobowac zrobic te placuszki, o ile mi sie nie
rozwala,
> bo cos nie mam reki do proporcji w takich przypadkach.. K

Dla mnie to tez 2 rozne, ale tak akurat nazywaly sie w tym przepisie -
"krokiety", choc dla mnie nie byly to ani krokiety ani placuszki, tylko
kotleciki czy klopsy.
Asia

jaja faszerow. na cieplo
Ryba duszona po prowansalsku (P)