plamy na paznokciach

1. Data: 2002-05-06 22:01:07

Temat: plamy na paznokciach
Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oznaka niedoboru jakiego skladnika pokarmowego sa biale plamki na
paznokciach? A moze przyczyna lezy w czyms innym? Wlasnie zaczely mi sie
pojawiac i nie mam pojecia skad to sie bierze.

prosze o odpowiedz
pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2002-05-10 16:26:54

Temat: Re: plamy na paznokciach
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl>
napisał w wiadomości
> Oznaka niedoboru jakiego skladnika pokarmowego
sa biale plamki na
> paznokciach? A moze przyczyna lezy w czyms
innym? Wlasnie zaczely mi sie
> pojawiac i nie mam pojecia skad to sie bierze.

Słyszałem dwie teorie, brak witamin (na
przednówku) lub trzeba jadac więcej żelatyny
(galaretki). Lekarz zapisal kiedyś koledze Vitaral
ale nie byl w stanie podac przyczyny.

Sark

3. Data: 2002-05-13 22:52:02

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Słyszałem dwie teorie, brak witamin (na
> przednówku) lub trzeba jadac więcej żelatyny
> (galaretki). Lekarz zapisal kiedyś koledze Vitaral
> ale nie byl w stanie podac przyczyny.
>
> Sark

Dzieki za odpowiedz, a myslalam, ze to taki prosty problem... :). Ja raczej
nie cierpie na brak witamin (objadam sie warzywami i owocami), a zelatyny to
juz faktycznie dawno nie mialam w diecie... No coz, sprobuje, chociaz i tak
pewnie minie samo :).

pozdrawiam
Ewelina

4. Data: 2002-05-14 08:22:03

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> No coz, sprobuje

Tylko żelatynęz wieprzka a nie z wołu :)

> chociaz i tak
> pewnie minie samo :).

Pewnie tak, u znajomyuch pojawia sie na wczesną
wiosnę i gineło póżną - początkiem lata

Sark

SM- zapalenie n. wzrokowego cd.
Kleszcz :(
Krwawienie z nosa - jak sobie z tym radzic ?
czy w Polsce kwitnie handel narzadami wewnetrznymi?
krępujący temat