plonk - domena słabych

1. Data: 2002-02-14 23:52:54

Temat: plonk - domena słabych
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota plonku została wymyślona dla ludzi o słabym nerwie, słabych
psychicznie w ogóle i mniej inteligentnych.

No bo po co jest plonk?

Po to, by stchórzyć. Nie mogę dyskutować z tym a tym - bach, plonka mu i po
temacie. Czy to rozwiązje sprawę? Nie.

Plonka dało mi kilka osób, głównie moi ulubieńcy w grupie - Wilczek i Lume.
Co zyskali? Tylko spokój, bo teraz Willie The Pimp nie będzie raził ich w
oczka. Ale czy na pewno?

A jak Willie The Pimp napisze se kilka epitetów mocnych pod ich adrsem to
jak się ciule głupie wybronią? Czy o tym pomyśleli?

Zanim postawicie plonka, zastanówcie się, grupowicze. Warto?
Generalnie wisi mi z nosa i lata koło dupy, czy Wilczki dadzą mi ploka, ale
jednocześnie szkoda trochę, ze część społeczeństwa naszego to tchórze i
wymiękacze.

Czlowiek chciałby, żeby wszyscy byli twardzii silni. Taka to juz moja wada
:)
WP

1. Data: 2002-02-15 11:23:33

Temat: Re: plonk - domena słabych
Od: "Tomasz Kantak" <t...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie - popieram... :)
tomek

1. Data: 2002-02-15 12:49:26

Temat: Odp: plonk - domena słabych
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4hiul$7ri$...@n...tpi.pl...
Witakm!

Ja chciałem kiedyś splonkować Twoje posty, ale doszedłem do takiego samego
wniosku, że to nie jest wyjście, bo oznacza z jednej strony sprzeciw a z
drugiej brak pomysłu na odpowiedź. Nie wiem czy tak jest w istocie w
przypadku osób, które wymieniasz, ale osobiście powiem, że już dawno
obiecywałeś mi dyskusję na priv i nie mogę się doczekać. Może wówczas można
by napisać o wiele ciekawsze rzeczy niż na forum grupy.

Pozdro, Homer

1. Data: 2002-02-15 14:00:45

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp" napisal:

> Istota plonku została wymyślona dla ludzi o słabym nerwie,
> słabych psychicznie w ogóle i mniej inteligentnych.

Mniej inteligentnych? Ciekawe wnioski...

> No bo po co jest plonk?
> Po to, by stchórzyć. Nie mogę dyskutować z tym a tym - bach,
> plonka mu i po temacie. Czy to rozwiązje sprawę? Nie.

Jak dlugo jestes na grupach dyskusyjnych? Bo ja cos kolo 3 lat. Przez ten
czas zrozumialem, ze na niektorych rady nie ma (plonkuje z premedytacja od
roku). Moge dyskutowac z kims, kto sie ze mna nie zgadza, kto potrafi
znalezc przeciwko mnie jakies trafne argumenty. Potrafie nawet dyskutowac
z kims kto o pewnych sprawach nie ma zielonego pojecia ale chce sie
nauczyc (sam kiedys zaczynalem a nadal na wielu sprawach sie nie znam).
Jednak za nic w swiecie nie potrafie rozmawiac z osoba, ktora nie ma
najmniejszej ochoty podyskutowac, tylko - albo sie ponabijac z wszystkiego
i wszystkich, albo tez "wie wszystko".
Nie mam czasu i ochoty na czytanie wszystkiego, bo nie wszystko warto. To
nie tchorzostwo tylko zdrowy rozsadek...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-02-15 15:02:43

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Willie The Pimp <w...@w...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> A jak Willie The Pimp napisze se kilka epitetów mocnych pod ich adrsem
> to jak się ciule głupie wybronią? Czy o tym pomyśleli?

Nawet gdyby Cię nie splonkowali to by się nie bronili. Jak już się kogoś
uznaje za debila, to się z nim nie rozmawia, a nie ulega prowokacjom.
Dlatego plonk dla słabych, owszem, którzy dają się wciągnąć w byle
bijatyke pod knajpą ;)

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-02-15 15:02:49

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <o...@f...sos.com.pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Nie mam czasu i ochoty na czytanie wszystkiego, bo nie wszystko warto.

To nie czytaj :)
A plonk do tego celu nie jest potrzebny.

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-02-15 15:21:45

Od: "Rodek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Użytkownik Willie The Pimp w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Istota plonku została wymyślona dla ludzi o słabym nerwie, słabych
> psychicznie w ogóle i mniej inteligentnych.

Czy ty ciagle piszac o tym plonkowaniu nie jestes slaby psychicznie, nie
masz cienkich nerwow itd.?
Czy to wlasnie nie dla ciebie wymyslono to?

> Po to, by stchórzyć. Nie mogę dyskutować z tym a tym - bach, plonka mu i
po
> temacie.

A czy nie uwazasz, ze kazdy jest wolnym czlowiekiem i moze sobie robic co
chce?

> A jak Willie The Pimp napisze se kilka epitetów mocnych pod ich adrsem to
> jak się ciule głupie wybronią? Czy o tym pomyśleli?

"Mowa jest srebrem, a milczenie zlotem", "Ustap glupszemu" - moze oni tak
uwazaja?

> Generalnie wisi mi z nosa i lata koło dupy, czy Wilczki dadzą mi ploka
>, ale jednocześnie szkoda trochę, ze część społeczeństwa naszego to tchórze
> wymiękacze.

Oj chyba ci to nie wisi.
A gdyby nie bylo tchorzy i mieczakow to by bylo nudno, poza tym tak latwo ci
przychodzi ocenianie innych, czemu plonkujacym tego zabraniasz?

> Czlowiek chciałby, żeby wszyscy byli twardzii silni. Taka to juz moja wada

Czlowiek duzo by chcial, ale nie mozna miec wszystkiego (zreszta sam to
napisales we wczesniejszym poscie, wiec o co chodzi?).
Nie mozesz probowac naginac kazdego pod siebie, bo kazdy to indywidualista,
a nie ma nic gorszego od zabijania czyjejs indywidualnosci.
Oni plonkujac ciebie wlasnie dokladnie to samo mysla co ty, chyba niczym sie
nie roznicie.

Pozdrawiam
Rodek

PS Lubie czytac twoje przemyslenia, nie przeszkadza mi ich jezyk, bo przez
to wiem jak silnie dany temat dziala na ciebie, ale
zajmij sie normalna grupowa poczta, i przestan sie uzalac nad tym ze ktos
tam cie plonkuje! Podobno ci to WISI?

1. Data: 2002-02-15 15:24:39

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg :

> [...]
> Jednak za nic w swiecie nie potrafie rozmawiac z osoba, ktora nie ma
> najmniejszej ochoty podyskutowac, tylko - albo sie ponabijac z wszystkiego

To nie odpisuj na listy. Zastosuj olew, ale nie plonka.
Nadal uważam, ze plonk to forma tchórzostwa.

WP

1. Data: 2002-02-15 18:13:15

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika zuzeloth" napisal:

> To nie czytaj :)
> A plonk do tego celu nie jest potrzebny.

Plonk jest tak samo potrzebny jak ignorowanie watkow ktore mnie nie
ciekawia (mam ustawione ukrywanie ignorowanych watkow). Dzieki temu mam
wiekszy porzadek na newsach...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-02-15 18:19:41

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willie The Pimp" napisał wiadomość

Plonk.
Tak dla jaj, bo mam ochotę

Vesemir

zostaję