plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna

1. Data: 2006-01-23 23:09:20

Temat: plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znacie jakis dobry plyn do demakijazu dla cery wrazliwej i alergicznej.
Mam bardzo wrazliwa skore sklonna do zaczerwienien i reakcji alegricznych.
Mam takze rozszerzone naczynka.
Moze znacie jakies dobre plyny do demakijazu ?
Pozdrawiam
Pati

1. Data: 2006-01-24 06:29:31

Temat: Re: plyn do demakijazu - cera wrazliwa, alergiczna
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Profil wrote:

> [...]
> Mam takze rozszerzone naczynka.
> Moze znacie jakies dobre plyny do demakijazu ?

Cetaphil - hipoalergiczny, bardzo delikatny, dostepny w aptece.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2006-01-24 07:49:57

Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam takze rozszerzone naczynka.
> Moze znacie jakies dobre plyny do demakijazu ?

Ja również mam deliktną skórę i u mnie świetnie spisuje się płyn do
demakijażu L'oreal.

1. Data: 2006-01-24 14:52:07

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. płyn micelarny Vichy, Sensibio H2O Biodermy

1. Data: 2006-01-24 16:27:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil wrote:
> [...]
> Mam takze rozszerzone naczynka.
> Moze znacie jakies dobre plyny do demakijazu ?

AA Oceanic z serii AQUAice, taki w blekitnej butelce, albo
La Roche Posay Effaclar plyn micelarny (wlasnie przeczytalam, ze
on jest przeciwbakteryjny - zdziwko, przysiegam, ze jest lagodny
jak baranek, nawet do oczu moge go sobie wlewac i nic).

-- kasica

1. Data: 2006-01-24 21:19:09

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil napisał(a):
> Witam
> Znacie jakis dobry plyn do demakijazu dla cery wrazliwej i alergicznej.

Plynu nie uzywam. Jednak przy skorze atopowej uzywam do demakijazu :
kremu-mleczka Clinique take the day off. Idealnie usuwa makijaz,
pozostawiajac skore gladka i nawilzona. Zadnych oznak podraznienia czy
wysuszenia skory.

Agnes

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2006-01-25 07:40:40

Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam takze rozszerzone naczynka.
> Moze znacie jakies dobre plyny do demakijazu ?

moim zdaniem la roche possay - zel micelarny rosaliac - do cery sklonnej do
zaczerwienien, z pekajacymi naczynkami

poza tym witam wszystkie Grupowiczki, mimo tego, ze przygladam sie grupie od
dluzszego czasu, pisze po raz pierwszy :)

pozdrawiam
Kasia /mb/

1. Data: 2006-01-25 09:29:39

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie najlepszy jest z Nivea lub Erisa dla cery wrazliwej

mumu

Peeling a mrozy?
koncert+bal Filharmonia
prostownice