płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!

1. Data: 2005-07-25 10:54:08

Temat: płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!
Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Doradzono mi w sklepiku (i mi sie pomysł spodobał) przy kupnie płytek by nie
dawać na narożniki i wogóle listew plastikowych bo nie będą się ładnie
komponować z płytkami (zaszalałam i wybrałam płytki Andaluzja za 100zł m2)
Ale w takim wypadku czy dotyczyłoby to łaczeń płytka podłogowa i ścienna w
łazience?? Dporadźcie mi kto z was tak kładł płyteczki?? Może jakiś inny
pomysł by faktycznie nie oplastikować całej łazienki???
Yaris

2. Data: 2005-07-25 10:57:50

Temat: Re: płytki bez plastikowych listew jak to wygląda!
Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łazience?? Dporadźcie mi kto z was tak kładł płyteczki?? Może jakiś inny
> pomysł by faktycznie nie oplastikować całej łazienki???
Plastki rzeczywiscie wyglada nieciekawie (zwlaszcza po kilku latach). Ja w
lazience
w ogole nie mam owych list (nie chcialem). Dobry fachowiec ladnie zeszlifuje
plytki
i zrobi Ci w naroznikach takiej samej grybosci fugi jak miedzy plytkami.

Andaluzja rzeczywiscie ladne plytki, tylko ta cena :(

BOB

3. Data: 2005-07-25 11:13:52

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> wrote in message

> Andaluzja rzeczywiscie ladne plytki, tylko ta cena :(

Cena porażająca w małej łazience mam płutki za 36zł ale tu zaszalałam
stwierdziłam że robię ją... "do końca życia", i bez względu na mody nie
zmienie jej nigdy. Starałam się zresztą wybierać rzeczy ponadczasowe, albo
okrągłe albo kwadratowe, biała ceramika sanitarna i stonowane kolory. Po tym
jak moi rodzice zakupili zielone kibelki i umywalkę - tez zieloną - w
kształcie kilicha !!!
Yaris

4. Data: 2005-07-25 11:16:58

Temat: Re: płytki bez plastikowych listew jak to wygl?da!
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak robisz narozniki wypukle?

musta

5. Data: 2005-07-25 11:17:31

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005, musta wrote:

> a jak robisz narozniki wypukle?

Brzegi płytek spiłowane od wewnątrz pod kątem 45 stopni.

Pozdrawiam,

Alojzy

6. Data: 2005-07-25 11:22:14

Od: "Yaris" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"musta" <m...@p...onet.pl> wrote in message
>a jak robisz narozniki wypukle?

gościu w sklepie mówił o lekkim wyszlifowaniu pod kątem spodu płytki na
narozniku wypukłym a narozniki wklęsłe tylko zaklejone fugą.
Yaris

7. Data: 2005-07-25 11:32:20

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gościu w sklepie mówił o lekkim wyszlifowaniu pod kątem spodu płytki na
> narozniku wypukłym a narozniki wklęsłe tylko zaklejone fugą.

czy na wypuklym jest fuga? czy tez obie plytki sa "w kant"? to nie jest
niebezpieczne np przy potknieciu dziecka i walnieciu glowa?

musta

8. Data: 2005-07-25 12:06:23

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005 12:54:08 +0200 I had a dream that Yaris <y...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
>łazience?? Dporadźcie mi kto z was tak kładł płyteczki?? Może jakiś inny
>pomysł by faktycznie nie oplastikować całej łazienki???

Można nie dawać listew na rogi zewnętrzne, choć to, czy będą się ładnie
szlifowały czy nie, zależy silnie od rodzaju i jakości płytek.
Ja w rogach wewnętrznych (np. łączenie ściany i podłogi) nie mam w ogóle
listew, bo plastiki są brzydaśne, ale na rogach zewnętrznych dałem plastiki
w trosce o głowy dzieci.

--
Grzegorz Janoszka

9. Data: 2005-07-25 12:27:44

Od: "BOB" <c...@c...ikatel.cuttt.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>a jak robisz narozniki wypukle?

Trzeba zeszlifowac plytki w 45 stopni. Wg mnie wyglada to super.

BOB

10. Data: 2005-07-25 12:56:38

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-25 12:54 +0200, Użytkownik Yaris napisał :
> [...]
> łazience?? Dporadźcie mi kto z was tak kładł płyteczki?? Może jakiś inny
> pomysł by faktycznie nie oplastikować całej łazienki???

Sto razy lepiej niz z listwami!!!! To sie nazywa podobno "na zacięcie" ;-))

Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

lakier do mozaiki
zawiasy meblowe - dziwne pytanie
Gdzie w internecie pościel??
panele czy deski drewniane??