płytki podłogowe w długim korytarzu

1. Data: 2003-05-23 09:54:20

Temat: płytki podłogowe w długim korytarzu
Od: "CJ." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
...właśnie się zastanawiam nad wzorem kafelków
w długim 4m korytarzu, szer. 1,15m.
Korytarz z czterema drzwiami na dłuższych ścianach,
zakończony szafą z lustrem, na jednej z długich ścian,
długie na 1,5 akwarium...
Wchodzi się do tego korytarza po płytkach ułożonych w karo z dużego
pomieszczenia...
Płytki już są, problem czy układać w karo,
czy normalnie równolegle do ściany?!
Wydaje się, że wzór w karo nie zmniejsza optycznie
wnętrza tak bardzo jak równoległe ich ułożenie,
ale czy dobrze mi się wydaje?!

pozdrawiam
CJ.

1. Data: 2003-05-23 10:35:37

Temat: Re: płytki podłogowe w długim korytarzu
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 May 2003 12:37:35 +0200 I had a dream that Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:
>Dobrze Ci się wydaje. Moja klaustrofobiczna łazienka najlepszym
>tego przykładem. Jak na takim tasiemcu ułożysz prosto, to fugi
>Ci stworzą taką perspektywę, że proszę siadać. A jeszcze to
>lustro na końcu. Skoro płytki już są, to domyslam się, że
>oklepane poprzeczne paski nie wchodzą w grę, mnie się to zresztą
>osobiście nie bardzo podoba. Zatem - tylko w karo :)
>
>Pozdrawiam
>Hanka, co pierwszy raz w życiu jest zadowolona z tego, ża
>machnęła ręką i pozwoliła fachowcom robić tak, jak uważali za
>stosowne

Że jak? Bo nie rozumiem :)
Dla małej łazienki polecacie płytki w karo zamiast "klasycznie"?

1. Data: 2003-05-23 10:37:35

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-05-23 11:04:43

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...] Dla małej łazienki polecacie płytki w karo
> zamiast "klasycznie"?

Do kiszkowatego przedpokoju polecamy. Na wąskim, długim (chodzi
o proporcje, nie o wymiary bezwzględne :) kawałku podłogi w
małej łazience położyliśmy małe płytki w karo, bo panowie
glazurnicy się uparli, że tak będzie lepiej, i faktycznie jest
lepiej, więc przytaczamy na poparcie tezy. A bo co?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-05-23 20:38:34

Od: "CJ." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady,

jednak jest mały problem
- odpowiadacie na mój post
- widzicie mój post
a ja niestety nie widze tego co umieściłem :)))

wysyłałem go 2003-05-23 ok. 11:45
taka data w wysłanych

a tu go nie widze i nie ma
oświećcie mnie prosze...

CJ.

1. Data: 2003-05-26 07:24:17

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] niestety nie widze tego co umieściłem :)))
>
> wysyłałem go 2003-05-23 ok. 11:45[...]

11:54 dokładnie. Spróbuj przez google albo http://niusy.onet.pl.

Pozdrawiam
Hanka

P.S. Ale tak z grubsza to pamiętasz, co pisałeś? ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

walka z kotami - pomocy!