podgrzybki + mrożenie

1. Data: 2003-09-15 12:00:00

Temat: podgrzybki + mrożenie
Od: "Faraonka" <f...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie i prosze o rade,
jestem tu "nowa" wiec byc moze juz bylo takie pytanie:

czy podgrzybki sie mrozi?
a jesli sie mrozi to w jaki sposob, czy trzeba je tylko umyc, a moze
obgotowac, a moze w ogole nie wolno ich mrozic?

czekam niecierpliwie na wasza pomoc

--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faronka

1. Data: 2003-09-15 12:06:09

Temat: Re: podgrzybki + mrożenie
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Sep 2003 14:00:00 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Faraonka*, w
wiadomości news:<bk49o2$jia$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> a jesli sie mrozi to w jaki sposob, czy trzeba je tylko umyc, a moze
> obgotowac, a moze w ogole nie wolno ich mrozic?

Mrozi się. Moja ciocia najpierw je czyści z piachu, potem obgotowuje krótko
w słonej wodzie, a następnie studzi, w worki i do zamrażalnika.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-09-15 12:13:34

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Faraonka <f...@m...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bk49o2$jia$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> a jesli sie mrozi to w jaki sposob, czy trzeba je tylko umyc, a moze
> obgotowac, a moze w ogole nie wolno ich mrozic?

....mrozic....ale przelac wrzatkiem na sicie.....

agataw

1. Data: 2003-09-17 06:10:04

Od: "Faraonka" <f...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za informacje :))