podpiwek

1. Data: 2002-05-31 20:35:49

Temat: podpiwek
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

głownie do Alexa: nie byłem dziś w Zatoce - Ale jutro na bank.

sadyl

1. Data: 2002-06-01 09:03:55

Temat: Re: podpiwek
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpiwek Kujawski
skład: buraki, jęczmień, cykoria, chmiel, cukier i inne
sposób przyrządzania: gotować parę minut, wystudzić, dodać drożdze i
zabutelkować na kilka dni
producent: Delecta Włocławek
cena: 0,79 zł :)
źródło informacji: Zatoka, Chylonia (ul. Wiejska)
A paczki rzeczywiście są żółte - nie jest tak źle z moją pamięcią :)))

sadyl

1. Data: 2002-06-01 09:30:39

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> Podpiwek Kujawski
> sadyl

ja mam pytanie : czy ktos juz robil ten podpiwek i czy poleca?

Pamietam z domu rodzinnego: podpiwek byl robiony , strzelalo od gazu przy
otwieraniu butelek - takich po oranzadzie ( dla mlodziezy podpowiadam -
teraz takie butelki osiagalne przy zakupieniu drogiego piwa Grolsch), super
smak, wtedy jednak Delecty na swiecie nie bylo...
to jak ? - robil ktos delecty podpiwek, warto???

Jola L-L

1. Data: 2002-06-01 12:57:23

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> źródło informacji: Zatoka, Chylonia (ul. Wiejska)
> A paczki rzeczywiście są żółte - nie jest tak źle z moją pamięcią :)))

Dzięki będe podpiwkował jak se do Pucka zwiozę, bo na razie sklep
"Zatoki" zwinął się za jakiś przekręt.
pozdr.Alex

1. Data: 2002-06-03 06:20:04

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> ja mam pytanie : czy ktos juz robil ten podpiwek i czy poleca?
>
> Pamietam z domu rodzinnego: podpiwek byl robiony , strzelalo od gazu przy

Największe atrakcje były jak piana lądowała na suficie :) Wystarczyło przed
otwarciem trochę potrząść butelką

> otwieraniu butelek - takich po oranzadzie ( dla mlodziezy podpowiadam -
> teraz takie butelki osiagalne przy zakupieniu drogiego piwa Grolsch),
super

No właśnie nie wyobrażam sobie tego "piwa" z podpiwka w innych butelkach.

1. Data: 2002-06-03 15:34:39

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> źródło informacji: Zatoka, Chylonia (ul. Wiejska)
> A paczki rzeczywiście są żółte - nie jest tak źle z moją pamięcią :)))

a jak ja pytalam czy ktos moglby takim cudm poratowac to milczales...

Mechcia

grill festival - relacja
Chinskie!
Potrawy z termomixa...