podpowiedzcie ceny za podłog

1. Data: 2004-04-26 19:39:51

Temat: podpowiedzcie ceny za podłog
Od: "Kwasik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co do cen kładzenia podłogi. Chodzi o Olsztyn i podlogę o
powierzchni około 27 m2. Mój stolarz zaproponowal mi nasteppujące ceny za
robociznę + materiał (czyli ja sie o nic już nie martwię) :
położenie desek - 15zł / m2
listwowanie (+ liswty) - 14zł / m2 (powierzchni)
Cyklinowanie + polerowanie - 14zł / m2
dwie warstwy lakieru podkładowego - 8 zł / m2
dwie warstwy lakieru nawierzchniowego - 12 zł /m2

podpowiedzcie, czy to rozsądne ceny, a jak nie, to na czym najbardziej
targować ? :)

pozdrawiam
Kwasik

1. Data: 2004-04-26 19:51:39

Temat: Re: podpowiedzcie ceny za podłog
Od: "Kwasik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> położenie desek - 15zł / m2

sorki - tu bez materiału - deski już są i sobie leżakują w tym
pomieszczeniu czekając na stolarza

pozdr
Kwasik

Szukam sprawdzonej ekipy remontowej w trojmiescie
Pytanka do fachowców ...
ANŁUK - Osiedle Legionow w Ząbkach/k.Warszawy?
Ale zabawa!!!
schody drewniane