podraznienie po stosunku

1. Data: 2005-07-15 09:18:29

Temat: podraznienie po stosunku
Od: "vv" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was:)
Mamy problem z moja partnerka... bylismy z tym u kilku ginekologow i zaden
nic nie wskoral (zaraz opowiem), ale moze ktos z was mial podobne przejscia.
Po stosunku (w prezerwatywie) i, co ciekawsze, po pettingu u partnerki
ujawnia sie cos jak pieczenie w pochwie - jest to dla niej niezwykle
nieprzyjemne, a najgorsze jest to, ze nie wiadomo co to jest. Zdarza sie to
za kazdym razem.
Jeden z lekarzy mowil, ze to uczulenie na lateks - zmienilismy prezerwatywy
na nie-lateksowe i probowalismy tylko pettingu, nie pomoglo.
Kolejny stwierdzil, ze to grzybica - oczywiscie badania nie potwierdzily tej
teorii.
Reszta probowala cos poradzic z miernym skutkiem. Dostalismy mnostwo lekow,
od globulek dla partnerki po zwykle calcium na odczulanie (reakcja
alergiczna? na to jeszcze nie badalismy sie), zrobilismy dosc sporo badan -
wg nich wszystko jest w jak najlepszym porzadku, partnerka zdrowa i czysta,
ja tak samo.
Poradzcie co mozemy jeszcze zrobic, prosze! Ewentualnie prosze o polecenie
jakiegos dobrego ginekologa w Krakowie (w tym momencie pieniadze nie graja
roli)

Z gory dziekuje za wszelka pomoc/informacje
Pozdrawiam i zycze milego dnia

ps. napisalem ten post w akcie desperacji, bo raczej spraw medycznych nie
powinno sie zalatwiac "wirtualnie":)

--
VV

2. Data: 2005-07-15 09:29:03

Temat: Re: podraznienie po stosunku
Od: "gosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie jestem lekarzem,ale podejrzewam że to może być uczulenie. Ja mam
nawet uczulenie i podobne objawy po używaniu podpasek- teraz wiem jakiej firmy,
a nawet po papierze toaletowym ty pachnącym, o proszkach już nawet nie
wspominam.Ginekolog zapisał mi Clotrimazolum 1 procentowy - krem do kupienia w
aptece bez recepty,po takim podrażnieniu i nic więcej ( krem działa ).Nie
jestem z Krakowa więc w tym temacie nic nie pomogę.
pozdrawiam gosia

3. Data: 2005-07-15 09:54:46

Od: "vv" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wspominam.Ginekolog zapisał mi Clotrimazolum 1 procentowy - krem do
kupienia w
nie wiem czy juz tego nie stosowalismy,ale dowiem sie popoludniu dopiero
w kazdym razie wielkie dzieki za odpowiedz:)

> pozdrawiam gosia
rowniez pozdrawiam:)

4. Data: 2005-07-15 10:11:24

Od: "vv" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Clotrimazolum 1 procentowy
niestety to juz probowalismy:(((

5. Data: 2005-07-15 10:52:09

Od: "nicolla" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
mialam to samo..wczesniej nie mialam zadnych roblemow z prezerwatywa, to
ojawilo sie jakos niedawno..za kazdym razem z prezerwatywa odczuwalam
pieczenie mimo ze badania mialam ok...probowalam roznych prezerwtyw..przeszlo
dopiero jak je odstawilam i przerzucilam sie na tabletki
antykoncepcyjne..teraz jak zdarzy mi sie uzyc gumki to uczulenie
powraca..radze znalesc inny srodek antykoncepcyjny i troszke odczekac a objawy
powinny ustapic...i niech partnerka kupi sobie plyn do higieny intymnej z
kwasem mlekowych Lactacyd czy jakos tak sie nazywa jest dobry ;)
pozdrawiam i zycze zdrowia

nicolla

6. Data: 2005-07-15 13:04:02

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vv" <w...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam i zycze milego dnia
>

> ps. napisalem ten post w akcie desperacji, bo raczej spraw medycznych nie

A nie możecie kochac się bez prezerwatywy stosując antykoncepcję hormonalną
np i do tego używać dostepnych żeli nawilżających? One mają także działanie
łagodzące...

7. Data: 2005-07-15 13:42:40

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.07.2005, o godzinie 11.29.03, na pl.sci.medycyna, gosia napisał(a):

> [...]
> aptece bez recepty,po takim podrażnieniu i nic więcej ( krem działa ).Nie
> jestem z Krakowa więc w tym temacie nic nie pomogę.

To jest antybiotyk przeciwgrzybiczny więc nie mam pojęcia jak lek
przeciwgrzybiczny ma się do uczulenia, chyba że człowiek jest uczulony na
grzyby, które ten lek zwalcza. :)

*Habeck*
- Schutzbach

Gorączka mózgowa ???
dretwienie ręki ?
badanie krwi
niecałkowity blok prawej odnogi pęczka Hissa
[NTG] Marek SZURAWSKI zaprasza na Pielgrzymkę Żeglarzy...