podręcznik nauki masażu?

1. Data: 2007-06-16 07:13:49

Temat: podręcznik nauki masażu?
Od: "cirkon" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Nie wiem, czy trafiłem pod dobry do końca adres, ale z pewnych względów
chyba tak...
Poszukuję najlepszej książki do nauki masażu relaksacyjnego.
Nie musi być to masaż jakiś egzotyczny (np. Wschodu), ale jeśli opisuje
solidnie, przystępnie i wyczerpująco techniki dobrego masażu, to ok.
Fajnie, gdyby ten podręcznik opierał się w jakiejś mierze na podstawach
medycznych, teorii anatomii itepe. Czyli, żeby nie była to jakaś "ściema"
hehe.

Z góry serdecznie dziękuję za pomoc :-)
Pozdrawiam, Maciek