Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)

1. Data: 2007-06-16 08:59:50

Temat: Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)
Od: moonlight <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dopadlo mnie ŁZS na twarzy, sa jakies skuteczniejsze metody zaleczenia
tego?
BTW Gdzie w warszawie znajde jakiegos lepszego specjaliste od tych spraw?

2. Data: 2007-06-17 06:20:25

Temat: Re: Łojotokowe zapalenie skóry (ŁZS)
Od: Srokata <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moonlight napisał(a):
> Witam,
>
> Dopadlo mnie ŁZS na twarzy, sa jakies skuteczniejsze metody zaleczenia
> tego?
> BTW Gdzie w warszawie znajde jakiegos lepszego specjaliste od tych spraw?

Witaj, mnie też to dopadło pare lat temu, przez rok mnie lekarka w
przychodni różnymi kremami, maściami na trądzik różowaty!!
W końcu trafiłam do doktor Bystrzanowskiej http://www.lekarzdermatolog.pl/

i chorobe mam juz za sobą
pozdrawiam
S.

podręcznik nauki masażu?
kolano pytanie
Cisnieniomierz nadgarstkowy
co to może być za choroba?
[PSYCHIATRIA] Ktory system w Polsce DSM4 czy ICD10