pofałdowana wykładzina

1. Data: 2004-09-10 16:52:03

Temat: pofałdowana wykładzina
Od: "Marcin" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja córcia rozlała jakieś paskudztwo na wykładzinie dywanowej. Żona zmyła
to, jednak w miejscu rozlania- wykładzina pofałdowała się.
Czy to już tak pozostanie, czy można coś z "tym" zrobić aby powróciło
przynajmnije choć trochę do poprzedniej formy?

Marcin

1. Data: 2004-09-10 19:19:53

Temat: Re: pofałdowana wykładzina
Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy to już tak pozostanie, czy można coś z "tym" zrobić aby powróciło
> przynajmnije choć trochę do poprzedniej formy?

hmm... wiele razy zalewala sie nam wykladzina przez skleroze podczas prania
;-P
po wyschnieciu utworzyly sie pofaldowania ale z czasem sie ulezaly..
jest wiec szansa, ze i twoja sie "ulezy"..

--
Pozdrawiam - T0SIA

1/2 wsadu w zmywarce
Drzwi suwane ....