polak glodny = polak zly

1. Data: 2006-01-24 13:53:54

Temat: polak glodny = polak zly
Od: "eXec" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest jakies madre naukowe wytlumaczenie tego przyslowia.

zdaje mi sie ze jestem czystym przykladem.
wracam np. z pracy glodny - wszystko moze mnie wyprowadzic z rownowagi
- wystarczy obiadek i jestem niespotykanie spokojny czlowiek.

dzieki za odp.

ps.

2. Data: 2006-01-24 14:29:24

Temat: Re: polak glodny = polak zly
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest jakies madre naukowe wytlumaczenie tego przyslowia.
>
> zdaje mi sie ze jestem czystym przykladem.
> wracam np. z pracy glodny - wszystko moze mnie wyprowadzic z rownowagi

Glod sprawia ze stajesz sie agresywny, aktywuje sie uklad wspolczulny, ktory
przygotowuje ciebie na walke o pokarm, polowanie, lub ... wlaczenie palnika
gazowego ;-P

> - wystarczy obiadek i jestem niespotykanie spokojny czlowiek.

Odwrotnie, aktywacja ukladu przywspolczulnego, wiecej krwi plynie do ukladu
pokarmowego, mniej do innych czesci ciala i ze tak powiem twoj mozg/umysl
jest "przymulony" stad ten spokoj.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-01-25 09:44:39

Od: "eXec" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

dziekuje za odp . czesto stanu poddenerwowania towarzyszy bol glowy,
czasem nerwobol. czy jestem wyjatkowow wrazliwy na brak pokarmu czy co
? :)

zeby nie bylo - 182 cm / 74 kg .

pzdr.

4. Data: 2006-01-25 20:51:39

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dr7ha7$8dh$1@inews.gazeta.pl
Od: eXec <e...@g...pl>
Było:
> [...]
>
> dziekuje za odp . czesto stanu poddenerwowania towarzyszy bol
> glowy, czasem nerwobol. czy jestem wyjatkowow wrazliwy na brak

Ale nie zostawiaj tak tego! W trosce o rodzinę i okolicznych mieszkańców
powinieneś oprócz drugiego śniadania jeść coś przed wyjściem z pracy.
Pomyśl co się stanie gdy o określonej (zapamiętanej przez żołądek) porze nie
zjesz...?

5. Data: 2006-01-26 06:28:50

Od: "eXec" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> [...]
> wyjściem z pracy. Pomyśl co się stanie gdy o określonej
> (zapamiętanej przez żołądek) porze nie zjesz...?

majac uwage ze losy tego swiata sa w moich rekach - dzisiaj mam drugie
sniadanie :D podziekowania dla mojej kochanej.

6. Data: 2006-01-26 08:39:28

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dr9q72$i8k$1@inews.gazeta.pl
Od: eXec <e...@g...pl>
Było:
> majac uwage ze losy tego swiata sa w moich rekach - dzisiaj mam
> drugie sniadanie :D podziekowania dla mojej kochanej.

Takiemu to dobrze, moja Kochana robi mi śniadanie co drugi dzień... W
pozostałe dni, ja Jej - no i sobie... - ale to szczegół. ;-)

Brak wilgoci
zwichnicie stawu lokciowego
Hormony a tradzik
Spokojnie, to tylko...pandemia. ;)