polędwiczki wieprzowe

1. Data: 2000-05-29 15:31:17

Temat: Re: polędwiczki wieprzowe
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Marczak napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...tpnet.pl>...
?

>Nagrywam Maklowicza. Z mila checia przedstawie Wam jego przepis, ale
>niestety w tej chwili jestem daleko od domu. Przedstawie, jak powroce
>do mojego Elblaga.
>
>Wirtualnie z Elblaga, Fizycznie z Gor
>
>Smacznego

Czekam!!!!!!

Margola

1. Data: 2000-06-09 09:11:45

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgosia Sularczyk napisał(a) w wiadomości:
<93wY4.45956$zA1.1035635@news.tpnet.pl>...

>Mariusz Marczak napisał(a) w wiadomoœci:
><3...@n...tpnet.pl>...
>?

>Czekam!!!!!!
>
>Margola

Czekam z niepokojem?

Margola

1. Data: 2000-06-23 11:14:21

Od: e...@p...com (Mariusz Marczak) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 May 2000 10:29:26 +0200, "Grzegorz Pajak"
<g...@c...pl> wrote:

>Widzialem cos takiego u Maklowicza w ostatnia niedziele: poledwiczki w
>marynacie musztardowo-miodowej. Niestety tylko koncowke, ale wygladalo
>ciekawie.
>Czy ktos z grupowiczow widzial moze calosc i moze to przedstawic ogolowi?
Poledwiczki wieprzowe z miodem i musztarda

rodzaj potrawy: Mieso : wieprzowe

Skladniki:
poledwiczki wieprzowe - 2 szt.
miod - 1 lyzeczka (w TV byl akacjowy jasny)
musztarda - 2 lyzki (najlepiej z Dijon, w TV jasna dijonska)
maslo - 1/2 lyzki
oliwa - lyzka (z oliwek)
miod pitny - pol szklanki (trojniak lub czworniak)
smietanka - pol szklanki (slodka, gesta)
sol, pieprz

Przepis:
cytujac RM:
Do miski wkladamy musztade (1/2-1 lyzki)i miod i mieszamy do
otrzymania sosu.
Mieso solimy i pieprzymy.
Poledwiczki pedzelkiem z pior gesi (lub innym narzedziem) smarujemy
masa miodowo-musztardowa.
Tak doprawione poledwiczki wkladamy na ok.godzine w chlodne miejsce.

Na patelni rozgrzewamy maslo i oliwe. Na rozgrzana patelnie kladziemy
poledwiczki.
Smazymy na mocnym ogniu, ktorko, mocno z obu stron.
Tu jest miod, wiec to nam wszystko za chwile sie skarmelizuje i
utworzy taka rozkoszna warstewke.

Po upieczeniu z obu stron na patelnie wlewamy miod pitny i
poledwiczki musza sie w nim dusic dopoki prawie wszystko nie wyparuje.
Zdejmujemy patelnie z ognia.
Wyjmujemy poledwiczki na deske.
Do resztek sosu dodajemy musztarde dijonska (1-1 1/2 lyzki), a potem
dodajemy b.slodka i b.gesta smietanke.
Wszystko to na b.malym ogniu rozprowadzamy bardzo dokladnie.
Sos trzymamy na ogniu dopóki sie doklanie nie wymiesza i nie zacznie
wrzec.
Mieso kroimy na plasterki ok.1 cm grubosci.
Kilka plastrow kladziemy na talerz i obok wlewamy sos.

Za: R.Maklowicz

Smacznego :-9

Mariusz Marczak
Merlin
2B || !2B

http://www.kuchnia.3miasto.pl "Wirtualna Kuchnia Polska"
(było: http://friko3.onet.pl/el/kuchnia "Wirtualna Kuchnia Polska")
http://www.elblag.info.pl Internetowy informator Elblag i Okolice
http://ebowo.vc.pl Kanal IRC #EBowo

1. Data: 2000-06-25 12:23:51

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>wrzec.
>Mieso kroimy na plasterki ok.1 cm grubosci.
>Kilka plastrow kladziemy na talerz i obok wlewamy sos.

Mariusz - dziekuje, gnam po poledwiczki, bo mi, jak mawia mój Tata, jezyk do
tylka ucieknie ;-)))

Pa

Margola

1. Data: 2000-06-26 07:53:59

Od: T...@a...com.pl (Tomek Barczak) szukaj wiadomości tego autora

ekstra, dzieki, ja tez skorzystam i przyzadze poledwice wedlug
maklowicza. uwielbiam go, jego programy, swobode, luz, wszechstronnosc a
przede wszystkim przepisy, ktore proponuje. moze mielibyscie kochani
wiecej przepisow maklowicza to podrzuccie. moze konkurs na najlepszego
postmana wygra ten, kto podyktuje najwieksza ilosc przepisow maklowicza.
pozdroofka
deedo
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

thermomix varoma
HELP
Serwis Makaron i Lasagne alla bolonese - Przepis Tygodnia
chatka puchatka
gdzie moge znalezc archiwum tej grupy??