poledwiczki z jablkami, przestroga

1. Data: 2004-03-22 17:18:40

Temat: poledwiczki z jablkami, przestroga
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, zem gapa, ale dalam do duszonych poledwiczek szare renety, zamiast
twardych, kwasnych jablek. I co ? alkowicie sie rozpadly, zamiast zdobic
talerz. Ale oprocz tego potrawa wyszla pycha. MaGda

1. Data: 2004-03-23 16:58:40

Temat: Re: poledwiczki z jablkami, przestroga
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisal(a):
> Wiem, zem gapa, ale dalam do duszonych poledwiczek szare renety,
> zamiast twardych, kwasnych jablek. I co ? alkowicie sie rozpadly,
> zamiast zdobic talerz. Ale oprocz tego potrawa wyszla pycha. MaGda
===
Z tego co wiem, szare renety sa twarde i kwasne. Uzywam ich czesto i nie mam
zadnych problemów. Jesli cos ci nie wyszlo, to moze nie byly to renety? Lub
za dlugo dusilas? Po godzinie duszenia kazde jablko sie rozpadnie. Mozna
dodawac pare-parenascie minut przed koncem.

waldek
===

1. Data: 2004-03-24 12:52:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
>za dlugo dusilas? Po godzinie duszenia kazde jablko sie rozpadnie. Mozna
>dodawac pare-parenascie minut przed koncem.

Daję kilka jabłek wcześniej, właśnie żeby się rozpadły do sosu,
którym polewam mięso w czasie pieczenia i resztę jabłek na 15 min.
przed końcem.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

elegancka zupa zjedzona
[OT] Mimo wszystko
jak inaczej nazwać dzbanuszek do mleka lub śmietanki
pesto
Biszkopt z mikrofali.