Śliska kiełbasa

1. Data: 2004-03-22 19:22:36

Temat: Śliska kiełbasa
Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kupiłam w sobote pare kiełbasek dla dziecka (cielęcych) i dziś już były
jakieś śliskie i lepiące, oczywiście je wyrzuciłam ale mam pytanko: czy
to nadaje się jeszcze do spożycia choćby dla psa? Wole wiedzieć na
przyszłość czy dalej marnować czy dawać czworonogowi...

Mam(q)a /g-g 365511
http://mamqa.webpark.pl/
"Aby cenić i kochać to, co wielkie,
najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

1. Data: 2004-03-22 20:00:32

Temat: Re: Śliska kiełbasa
Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nadaje się jeszcze do spożycia choćby dla psa? Wole wiedzieć na
> przyszłość czy dalej marnować czy dawać czworonogowi...

Dla psa oczywiście się nadaje jak najbardziej. Człowiek też by się nie otruł,
jeśli nie śmierdzą. Tylko trzeba wcześniej umyć w ciepłej wodzie, osuszyć i ew.
ugotować albo usmażyć. Dziecku lepiej nie dawać. Ma delikatniejszy żołądek
(alibo też mówiąc inaczej jego system immunologiczny zna mniej wrogów)
Pozdrówka - Agnieszka
P.S. Nie bić, nie napisałam o ludwiku.

1. Data: 2004-03-22 20:10:16

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to nadaje się jeszcze do spożycia choćby dla psa? Wole wiedzieć na
> przyszłość czy dalej marnować czy dawać czworonogowi...

Takie produkty, jak kiełbaski, parówki, konserwy absolutnie NIE nadają się
dla nikogo, nawet dla psa, jak się zepsują. W przeciwieństwie do surowego
mięsa - za takie ze "sztychem" piesek będzie wdzięczny.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-22 20:30:33

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez długi czas miałam ten sam problem, teraz po prostu od razu po zakupie
mrożę a dziecku zostawiam max. 2-3 na tzw. już.
Resztę je na cieplo.

pozdrówka

1. Data: 2004-03-22 22:21:05

Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misielin napisał:

> Przez długi czas miałam ten sam problem, teraz po prostu od razu po zakupie
> mrożę a dziecku zostawiam max. 2-3 na tzw. już.
> Resztę je na cieplo.

Ale ja kupilam doslownie z 5 na sprobowanie ale to straszny niejadek
jest wiec mialam je do dzis...
I jako iz wypowiedzi sa sprzeczne to ciagle nie wiem co robic na
przyszlosc... odmrozona kielbasa nie jest juz taka smaczna wiec wole
kupowac male ilosci - czesto :-)

1. Data: 2004-03-22 23:15:10

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Mar 2004 21:10:16 +0100, "Gusiek" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>dla nikogo, nawet dla psa, jak się zepsują. W przeciwieństwie do surowego
>mięsa - za takie ze "sztychem" piesek będzie wdzięczny.

A pewna jestes ze przed zepsuciem nadaja sie dla kogokolwiek (a
zwlaszcza dla psa)??? Bo ja niespecjalnie.

--
Darek

1. Data: 2004-03-23 06:49:38

Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

> A pewna jestes ze przed zepsuciem nadaja sie dla kogokolwiek (a
> zwlaszcza dla psa)??? Bo ja niespecjalnie.
>
> --
> Darek
>
> zawsze można dodać do bigosu
Beata

1. Data: 2004-03-23 08:54:33

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kilka lat temu znajomi namówili mnie na kupno wahadełka.
Sprawdzam nim podejrzane produkty żywnościowe lub takie, których pobyt w
lodówce trochę się wydłuża... Wahadełko pokazuje, czy mogę "to-to" zjeść.
Jeżeli ja mogę, to daję wszystkim domownikom...
Od czasu wprowadzenia do kuchni "badań" wahadełkiem nikt z nas nie miał
problemów z żołądkiem... Pomyśl o tym...
Pozdrawiam!
Marianka

1. Data: 2004-03-23 09:21:00

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Od czasu wprowadzenia do kuchni "badań" wahadełkiem nikt z nas nie miał
> problemów z żołądkiem... Pomyśl o tym...

a możesz coś więcej o tym wahadełku ?

pozdrawiam zora

1. Data: 2004-03-23 09:39:51

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
W Warszawie wahadełko można kupić w sklepach ze zdrową żywnością.
Do każdego dołączona jest instrukcja.
Jedzenie badam tak, że stawiam przed sobą, biorę wahadełko do ręki,
neutralizuję i potem odpowiednio trzymam ... Jeżeli zaczyna się wahać w linii
od jedzenia do mnie, to znaczy,że mi nie zaszkodzi... jeżeli waha się w linii
poprzecznej między mną a jedzeniem... to nie mogę tego jeść i do kubła...
Pomyłki się zdarzają, bo jedzenie może być świeże, ale kombinacja zła...
np. jak bym chciała zjeść śmietanę po bigosie, to mi nie pozwoli, bo wątroba
by mi wysiadła... Z czasem nabywa się doświadczenia...
Wszyscy moi znajomi otrzymali ode mnie wahadełka i też korzystają z nich w ten
sposób.
Polecam!
Marianka

poledwiczki z jablkami, przestroga
elegancka zupa zjedzona
[OT] Mimo wszystko
jak inaczej nazwać dzbanuszek do mleka lub śmietanki
pesto