polewa do ciasta z serkiem homo- szukam

1. Data: 2004-08-27 19:08:50

Temat: polewa do ciasta z serkiem homo- szukam
Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w trojmiejskich knajpkach wege Greenway serwuja bajeczne ciasto marchewkowe
z cudna polewa. Od osob serwujacych to danie dowiedzialam sie ze polewa jest
na bazie serka homo. Ciasto marchewkowe umiem upiec i jesli ktos zechce
chetnie podziele sie przepisem. Do szczescia potzrebna tylko polewa. Moze
ktos moze mi pomoc?

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-08-27 19:23:09

Temat: Re: polewa do ciasta z serkiem homo- szukam
Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktosia <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> na bazie serka homo. Ciasto marchewkowe umiem upiec i jesli ktos zechce
> chetnie podziele sie przepisem. Do szczescia potzrebna tylko polewa. Moze

Poszukaj w archiwum (google |grupy dyskusyjne)watku 'ciasto z marchwi' z
czerwca. Jest tam mowa o polewie. A jak Ci sie tamta nie widzi - google
przjacielem Twoim jest :-))))

1. Data: 2004-08-28 07:29:36

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciasto marchewkowe umiem upiec i jesli ktos zechce
> chetnie podziele sie przepisem.

To ja poprosze. Mam tylko przepis Pascala, a chcialabym porownac z jakims
innym. Moze bedzie lepsze.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-08-28 10:02:53

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a takie ciasto smakuje jak marchewka ;) ??? To raczej nie jest ciastosłodkie
tylko jakas taka przystawka?
dziękuję

1. Data: 2004-08-28 10:04:00

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cgpc8v$co2$1@opal.icpnet.pl...
> To ja poprosze. Mam tylko przepis Pascala, a chcialabym porownac z jakims
> innym. Moze bedzie lepsze.

To nie jestes zadowolona z ciasta Pascala? Pytam, poniewaz mam zamiar kiedys
wyprobowac ten przepis, a miloby bylo zapoznac sie z opinia kogos, kto juz
je przetestowal. W TV wygladalo smakowicie.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-28 10:43:04

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyprobowac ten przepis, a miloby bylo zapoznac sie z opinia kogos, kto juz
> je przetestowal. W TV wygladalo smakowicie.

Bede wiedziala za kilka dni :)
Jeszcze go nie pieklam, ale mialam pomysl, zeby upiec np. z polowy porcji
ciasto Pascala i z polowy ciasto, ktore ktos juz wyprobowal i porownac,
ktore lepsze.
Pozdrawiam
Basiek, co wlasnie ma w piekarniku szarlotke sypana z jablek i gruszek :)

P.S. Jak tylko upieke dam znac.

1. Data: 2004-08-28 11:21:48

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cgpnjn$1f0$1@opal.icpnet.pl...

> P.S. Jak tylko upieke dam znac.

Swietnie, dziekuje i czekam :).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-28 17:34:27

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja poprosze.

1 szkl oleju
2 szkl maki
1 szkl cukru (ja daje 3/4)
2 jaja
3 lyzki kakao
1 lyzka cynamonu
2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 lyzeczki sody
2 szklanki utartej marchwi w lezki ( tak jak zolty ser)
orzechy wloskie rodzynki, pesyki dyni slonecznika, kandyzowany ananas- wg
uznania

mieszamy wszystko poza marchwia i bakaliami na gladka mase, dodajemy
marchewke i bakalie
Ja mam tylko blaszke zblizona ksztaltem do formatu A4 i na tym pieke to
ciasto. Wyszlo cudnie nawet z podwojnej porcji skladnikow. Moi znajomi z to
mnie uwielbiaja:)
pieke ok 45 min w nagrzanym 175 c piekarniku. Trzeba sprawdzic patyczkiem
czy sie do niego nie klei.....

pzdr
ktoska
ps przepisu na polewe nie znalalzlam. Google chyba moim przyjacielem nie
sa....

1. Data: 2004-08-28 18:37:39

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3 lyzki kakao

To pewnie bedzie nastepny przepis ktory przerobie na wlasny uzytek : )
Czasami jednak zaluje, ze nie moge jesc czekolady.

> 2 szklanki utartej marchwi w lezki ( tak jak zolty ser)

Marchew w tych szklankach ma byc ubita, czy luzno wsypana?

> ps przepisu na polewe nie znalalzlam. Google chyba moim przyjacielem nie
sa....

Ja znalazlam w tym watku, o ktorym pisal eM eL taka polewe:

200 g serka kremowego (np. typu Philadelphia)
1/4 szklanki masla
cukier waniliowy (albo utarta vanilia z laski albo ekstrakt vaniliowy) do
smaku (1 lyzeczka od herbaty ekstraktu wystarcza...)
szklanka i pol cukru pudru (dodawac powoli i probowac, ale ma byc b.
slodkie!)

Maslo i ser musza byc miekkie (w temperaturze pokojowej.) Wszystko
wymieszac bardzo dokladnie i obsmarowac naokolo (mozna nieragularnie,
uzywajac np. noza) upieczone i schlodzone 'carrot cake', aby
przypominalo "szron."

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-08-28 19:11:50

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To pewnie bedzie nastepny przepis ktory przerobie na wlasny uzytek : )
> Czasami jednak zaluje, ze nie moge jesc czekolady.
podejdz do tego otymistycznie- kakao ma tyle kalorii...........
Pewno mozesz zabarwic i zaromatyzowac ciasto karmelem, albo neska/inka

> Marchew w tych szklankach ma byc ubita, czy luzno wsypana?

ja dodaje ja na oko.......
i chyba wiecej niz te przepisowe dwie szklanki.
Jak sie ja doda do ciasta wzdaje sie ze jest jej za duzo, bo ciasto ledwo
ledwo ja oblepia
Po upieczeniu kiedy marchewk zmieknie, a ciasto urosnie, ledwie sie ja
wyczowa w struktorze ciasta

> sa....
>
> Ja znalazlam w tym watku, o ktorym pisal eM eL taka polewe:

wielkie dzieki:)

> 200 g serka kremowego (np. typu Philadelphia)
> 1/4 szklanki masla

:( mialam nadzieje ze to nisko kaloryczna polewa

ale i tak wyproboje.....
pzdr
Ktoska

co z winogron?
(tort) pytanie o krem - dosc wazne i pilne
Wyposażenie kawiarni - sprzedam
test polskich fontów w syganturce
bajeczne ciasto