półki do gips-karton czym montaż?

1. Data: 2007-08-20 17:15:44

Temat: półki do gips-karton czym montaż?
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
chcę zrobić samodzielnie garderobę na poddaszu a ściany wszystkie to g-k
na profilu aliuminiowym z wełną w środku. Jakich wkrętów , kołków czy innego
gwoździa uzywac żeby zamontować półki , wieszaki no i ogólnie ramę- profil
do całej konstrukcji. Czy wogóle da się zamontować półki mające dźwigać
ciężar ubrań do g-k żeby uniosły?
Zaznaczam że naoglądałam sie różnych rózności na stoisku metalowym ale nie
mam pojęcia co wybrać., natomiast w archiwum duzo porad na temat samej
konstrukcji nic natomiast o takich detalach.

Będę wdzięczna za pomoc. Katarzyna

2. Data: 2007-08-20 19:46:25

Temat: Re: półki do gips-karton czym montaż?
Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna pisze:
> [...]
> do całej konstrukcji. Czy wogóle da się zamontować półki mające dźwigać
Bezpośrednio do GK to trudno zmocować coś co ma pracować na zgnanie a
nie na ścinanie. Trzeba by zrobić odpowiedni stelaż z metalu (profili,
rur meblowych itp) lub płyt meblowych. Ale to wymaga przemyślenia i
projektu.

Pozdrawiam

MiT

uslugi stolarskie
Kanapy skorzane z funkcja spania
wentylacja nw czy mech?
czym wyczyscic fotele/kanape? dosc pilne...
Berker 1930